Singeltråden

Kul att så många från tråden dök upp!

Fick lägga en del tid på att gömma axlarna från Blöjan, men i övrigt var det många att surra med!
Alla känner apan, apan känner ingen! var ett passande uttryck!

Skål säger jag! Och kärringen är förvånansvärt snygg för att va kärring!

Avrundar med: :banana

SJ verkar ha problem idag så jag får se om jag kommer hem.

Jag lyckades ju inte tappa några glas igår så jag kompenserade genom att tappa frukostbrickan idag. :)

Mustaschen rakades bort idag, det känns lite konstigt.

plåthinke jaså dryga killer här oj tur jag inte er till killar otur för dig träffa sådanna hm nyttår snart då kks du träffar en raket istället :hihi

Kul att så många från tråden dök upp!

Fick lägga en del tid på att gömma axlarna från Blöjan, men i övrigt var det många att surra med!
Alla känner apan, apan känner ingen! var ett passande uttryck!

Skål säger jag! Och kärringen är förvånansvärt snygg för att va kärring!

Avrundar med: :banana

Å så är hon lite lätt galen också för o va tant! :yoparty

Det verkar ha varit en trevlig tillställning. Nästa gång ska jag vara med.
Ja, det måste du faktiskt. Tack för kramen förresten, jag skickade med Busken en tebaks! Å glad advent!

GB.jpg

Jag ska nog försöka bli bättre på det där. Har ju aldrig varit med i nån tillställning utöver mindre sammanträdande.

(Hint: Jul i Stockholm)

Inte jag heller och det vore ju helt klart kul att träffa folket härifrån. :)

Ja, det vore jättekul om ni kom nästa gång bägge två! :)

Jag lyckades ju inte tappa några glas igår så jag kompenserade genom att tappa frukostbrickan idag. :)

Jag kan inte heller fatta det, jag är nästan i chocktillstånd. Det måste vara första gången SJ fuckar upp någonting. :D

Men det är ju därför SJ strular, de känner inte igen dig utan mustachen! Du får sätta på den igen! :crash

Mitt gick iaf inte sönder :tungan

Trevlig kväll igår tack alla inblandade!

Tappade och tappade.. Jag minns det mer som att jag stod och småpratade lite och smuttade på min drink. Och plötsligt kommer A_NN_A och sliter glaset ur min hand och KASTAR det i golvet! :4skrika

Det kan ha gått till annorlunda, men mest troligen stämmer min beskrivning! :mattias

Det pratas om mycket konstiga saker här. Jag satt som en städad panelhöna hela kvällen och lyckas ändå vara värst.

Är det bra eller dåligt? :näsblod

Trevligt att träffat både aviga och räta. Trevligt folk är det, men jag hade inte väntat mig något annat :)

Det pratas om mycket konstiga saker här. Jag satt som en städad panelhöna hela kvällen och lyckas ändå vara värst.

Trevligt att träffat både aviga och räta. Trevligt folk är det, men jag hade inte väntat mig något annat :)

Jag såg nån bild på Facebook och på den såg du så städad ut så..! :hihi

Ja, men nästa gång måste jag sitta med dig o Swishan o Pippi. Fattar inte hur en så många timmar kan kännas som de inte räcker till för att prata med alla ordentligt... :va

Tack för igår, det var riktigt kul att träffa folket härifrån:)

Desamma, även om vi träffats förut! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...