Singeltråden

Tappade och tappade.. Jag minns det mer som att jag stod och småpratade lite och smuttade på min drink. Och plötsligt kommer A_NN_A och sliter glaset ur min hand och KASTAR det i golvet! :4skrika

Det kan ha gått till annorlunda, men mest troligen stämmer min beskrivning! :mattias

Jag stod precis brevid er när glaset gick sönder, och jag tyckte mej se att din skjorta höll på att spricka, och att du blev lite grön för ett ögonblick precis innan du krossade glaset i handen. Men jag var lite onykter så jag kan ha sett fel.:)

Ett lillfinger!! Mitt lillfinger är uppenbarligen mycket starkare än Peters välpumpade armar :fakta

Jag stod precis brevid er när glaset gick sönder, och jag tyckte mej se att din skjorta höll på att spricka, och att du blev lite grön för ett ögonblick precis innan du krossade glaset i handen. Men jag var lite onykter så jag kan ha sett fel.:)

Vilka är bakis idag?:banana

Japp, jag får väl erkänna att jag troligtvis inte kommer bygga några underverk idag direkt..
Men så farligt bakis är jag inte, dricker nästan aldrig så blir rätt sliten när jag väl gör det.. :crash

Hela du är ett underverk, den skjortan var fan på bristningsgränsen :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back