Singeltråden

Bara du loggar in och skriver i Associationstråden. Annars kommer jag att :gråta
Hoppas myggen inte tar livet av dig :brynad

Hittar du en bra jordkällare kan du väl skicka vägbeskrivning :hihi

Jag och Blöjan hittade en bra till oss förut. Han pekade o sa, det där är nåt för dig o A_NN_A. :D
Oklart dock om han menade att vi skulle använda den eller om han skulle låsa in oss i den. :skrämd

Ja, en Ducati gör sig onekligen bäst inlåst nånstans där det är ordentligt ljudisolerat!

:såjaponken
Inte var ledsen nu för att din blåa skönhet liksom inte når hela vägen fram.

Fan idag är man ett år närmare 30gränsen :huvet Glad att se mycket äldre människor här i tråden....va lite därför jag gick in här för att trösta lite haha :D

Fan idag är man ett år närmare 30gränsen :huvet Glad att se mycket äldre människor här i tråden....va lite därför jag gick in här för att trösta lite haha :D

Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Tack...det va tröstande... :huvet Just nu vill jag bara gå ut och ta en öl med någon varsomhelst! Men ingne är ju på eftersom alla jobbar, verkar som att ingen har semester denna vecka typ :P Iofs bara frågat 3 :P -forever alone :D-

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back