Singeltråden

Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Värst va tidigt du tänker kasta in handduken då. :va

Jag lever fortfarande i början på livets glädjekarusell och lär hinna med massor framöver så vem orkar bry sig om kris, Grekland och Spanien ligger lång här ifrån ju. :7peta

Mongo kan ni vara, allihop :)

Inte ens ett myggbett har man fått ännu o man är i Lappland. Antingen gillar dom inte mig eller så överdriver alla norrlänningar. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Inte ens ett myggbett har man fått ännu o man är i Lappland. Antingen gillar dom inte mig eller så överdriver alla norrlänningar. :D

Det är för att ALLA myggjävlarna är i Boden och äter på mig:näsblod Aldrig varit med om så mycket mygg som där, helt jävla sinnessjukt... De biter fanimig igenom uniformen!

Det är för att ALLA myggjävlarna är i Boden och äter på mig:näsblod Aldrig varit med om så mycket mygg som där, helt jävla sinnessjukt... De biter fanimig igenom uniformen!

Du får ta på skinnstället. :D

Själv har jag varit i gruvan och blivit imponerad av stoora maskiner och så har jag sett Renar och renbäbisar i vilt tillstånd. Pöta. :)

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back