Singeltråden

Jag kan trösta dig med att det går så fort utför såhär på ålderns höst så att det inte ens är någon idé att ha någon kris över det.. Bara att inse att man står med ena foten i graven och göra det bästa av situationen helt enkelt!

Värst va tidigt du tänker kasta in handduken då. :va

Jag lever fortfarande i början på livets glädjekarusell och lär hinna med massor framöver så vem orkar bry sig om kris, Grekland och Spanien ligger lång här ifrån ju. :7peta

Mongo kan ni vara, allihop :)

Inte ens ett myggbett har man fått ännu o man är i Lappland. Antingen gillar dom inte mig eller så överdriver alla norrlänningar. :D

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Inte ens ett myggbett har man fått ännu o man är i Lappland. Antingen gillar dom inte mig eller så överdriver alla norrlänningar. :D

Det är för att ALLA myggjävlarna är i Boden och äter på mig:näsblod Aldrig varit med om så mycket mygg som där, helt jävla sinnessjukt... De biter fanimig igenom uniformen!

Det är för att ALLA myggjävlarna är i Boden och äter på mig:näsblod Aldrig varit med om så mycket mygg som där, helt jävla sinnessjukt... De biter fanimig igenom uniformen!

Du får ta på skinnstället. :D

Själv har jag varit i gruvan och blivit imponerad av stoora maskiner och så har jag sett Renar och renbäbisar i vilt tillstånd. Pöta. :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...