Singeltråden

Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?
 
Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?

Om vi visste det skulle vi ju inte hänga i singeltråden fattar du väl. :D
 
Du måste använda nya hjälmen mer ^_^ den är säkrare, du måste skydda den lilla hjärnan!

Ska jag ha den hela tiden :va
Just nu är ju inte min Foggy hos mig där han hör hemma :gråta
Jag lovar att jag ska använda hjälmen när han kommit hem :kär
 
Låter inte bra, låter som om det läcker in olja i cyl 3-4. Kanske förklarar lukten. :)

Som sagt, befarar det värsta, får göra komptest o se hur det ser ut.. Är det kolvringar eller annat Så blir det stopp för lilla blå i år, för då är det bara riva ner motorn och roa sig med det i höst/vinter.
 
Ska jag ha den hela tiden :va
Just nu är ju inte min Foggy hos mig där han hör hemma :gråta
Jag lovar att jag ska använda hjälmen när han kommit hem :kär

Med tanke på hur klumpig du är så ja.. HELA tiden vore ju rekommenderat! .. Stället o handskarna också..

Nä, du kör ju bara sönder grejorna.. Jag blev lite orolig på vägen hem när något studsade till på baksidan av vaden när jag körde.
Tänkte att jag skulle nog inte förlöjligat det klena italienska stålet för där kanske ett av mina kuggar rök.
Men det var bara en skruv från nummerplåten som vibrerat loss ^_^
 
Det går över ju längre tid som spenderas i spenaten. Får mig osökt att tänka på en historia om en kvinna som blev strandsatt på en öde ö med två män.
Det fanns inte så mkt att slå ihjäl tiden med och då blir det som det blir. Efter ett par månader sa hon "nu är jag utled på det här snusket, nu tar jag livet av mig" och gjorde det. Efter ytterligare en månad sa en av männen "nu är jag utled på det här snusket, nu gräver vi ner henne". Ytterligare tid förflöt och en av männen sa "nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi upp henne"

:rofl

Shieeet!

Nu måste jag få tag i ett kex snart alltså! Tävlar med polaren om vem som kan fixa kex först! Och inte fasiken kan jag förlora? :näsblod

Hur fasiken skall jag hitta ett kex? Ska jag ragga i butiken eller var fasiken träffar man ett kex när man jobbar hela dagarna?

Göteborgs kex :Mattias


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Med tanke på hur klumpig du är så ja.. HELA tiden vore ju rekommenderat! .. Stället o handskarna också..

Nä, du kör ju bara sönder grejorna.. Jag blev lite orolig på vägen hem när något studsade till på baksidan av vaden när jag körde.
Tänkte att jag skulle nog inte förlöjligat det klena italienska stålet för där kanske ett av mina kuggar rök.
Men det var bara en skruv från nummerplåten som vibrerat loss ^_^


Det är lite svårt att säg emot när du lägger upp det sådär, men jag tar skadorna till vardags och använder skydd när jag kör. :näsblod


Italienska skruv? :glömdet
 
Sådärja, då va man inlurad i de lappländska skogarna. Trodde inte man skulle ha täckning på mobilen häruppe men se på fan. Om jag inte återger rapport inom ett par dagar så har jag blivit bortförd och gömd i nån jordkällare nånstans. Överlever jag detta är det nästan värt att ta en sväng till kyrkan o skänka en slant i kollekten. Nej förresten, inte kyrkan...ger hellre en slant till tiggarna utanför ICA. Over and out, pray for me. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Sådärja, då va man inlurad i de lappländska skogarna. Trodde inte man skulle ha täckning på mobilen häruppe men se på fan. Om jag inte återger rapport inom ett par dagar så har jag blivit bortförd och gömd i nån jordkällare nånstans. Överlever jag detta är det nästan värt att ta en sväng till kyrkan o skänka en slant i kollekten. Nej förresten, inte kyrkan...ger hellre en slant till tiggarna utanför ICA. Over and out, pray for me. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Bara du loggar in och skriver i Associationstråden. Annars kommer jag att :gråta
Hoppas myggen inte tar livet av dig :brynad


Hittar du en bra jordkällare kan du väl skicka vägbeskrivning :hihi
 
Tundran bevarar bättre +att här är större ytor utan folk som ställer till det.
Jag kan ge A_NN_A en vägbeskrivning till en källare:brynad

Slöis förstår inte det här. Det är tur jag har dig :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top