Singeltråden

Klart att det gör!

Jag blev t.ex. under en period tilldelad klädespersedlar som underlättade sagda tilltag. Utan det hade jag inte varit den fantastiska person jag är idag.
Jag har blivit tilldelad gröna klädespersedlar, räknas det? kommer de göra att folk vill kramas mer med mig?:va :)

Jag har blivit tilldelad gröna klädespersedlar, räknas det? kommer de göra att folk vill kramas mer med mig?:va :)

Frågan är om det gör det lättare för dig att krama dig själv :hihi

Frågan är om det gör det lättare för dig att krama dig själv :hihi

Lite snyggare tycker jag nog att jag blir i grönkläder, men kanske inte riktigt så det räcker för att jag ska springa runt och spontant slå armarna omkring mig själv :D

Räcker med tre dagar i fält för att jag verkligen inte ska vilja kramas med mig själv, huga:näsblod

Det går över ju längre tid som spenderas i spenaten. Får mig osökt att tänka på en historia om en kvinna som blev strandsatt på en öde ö med två män.
Det fanns inte så mkt att slå ihjäl tiden med och då blir det som det blir. Efter ett par månader sa hon "nu är jag utled på det här snusket, nu tar jag livet av mig" och gjorde det. Efter ytterligare en månad sa en av männen "nu är jag utled på det här snusket, nu gräver vi ner henne". Ytterligare tid förflöt och en av männen sa "nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi upp henne"

Det går över ju längre tid som spenderas i spenaten. Får mig osökt att tänka på en historia om en kvinna som blev strandsatt på en öde ö med två män.
Det fanns inte så mkt att slå ihjäl tiden med och då blir det som det blir. Efter ett par månader sa hon "nu är jag utled på det här snusket, nu tar jag livet av mig" och gjorde det. Efter ytterligare en månad sa en av männen "nu är jag utled på det här snusket, nu gräver vi ner henne". Ytterligare tid förflöt och en av männen sa "nu är jag trött på det här snusket, nu gräver vi upp henne"

Går över?? Snarare mer snusk som ansamlas i den där jävla M90:n ju längre tiden går, kroppsskyddet andas ju inte för fem öre så man svettas smått kopiöst och all "arom" sätter sig rakt i uniformen:zpy Och vi har fått order om att inte tvätta den eftersom man då förstör impregneringen... Praktiskt skareva!:banana

Att älska sin odör är att älska sig själv :fakta
Hur hittar man hem om det inte finns några doftspår att följa :va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2