Singeltråden

Good evening folks:hej

Vilken härlig dag det varit, har kört 28 mil idag:). Började med fika i Skokloster, sen Uppsala, Sala och Enköping och sen hemåt.

Skokloster minsann, där är ju jag ifrån :)

Jag tog premiärturen idag, så himla gött! Blev nog dryga 25 mil tror jag, inte fel alls (om än lite kallt om fingrar och armar... ) :tummenupp

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

:krama :krama

Precis det tänkande jag behöver. Jag vill ha helg hela tiden med min nya kärlek :kär
Jag tror detta är den rätte. Vi kommer att leva lyckliga tillsammans för alltid. :banana

Vissa saker är enkla att tänka positivt om. Andra är...:näsblod

För övrigt, trots omständigheterna, är jag ändå ganska glad. Jag kan nu åter använda mina favoritjeans!!! (och ja, det ska vara särskrivning där!)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti