Singeltråden

Good evening folks:hej

Vilken härlig dag det varit, har kört 28 mil idag:). Började med fika i Skokloster, sen Uppsala, Sala och Enköping och sen hemåt.

Skokloster minsann, där är ju jag ifrån :)

Jag tog premiärturen idag, så himla gött! Blev nog dryga 25 mil tror jag, inte fel alls (om än lite kallt om fingrar och armar... ) :tummenupp

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

:krama :krama

Precis det tänkande jag behöver. Jag vill ha helg hela tiden med min nya kärlek :kär
Jag tror detta är den rätte. Vi kommer att leva lyckliga tillsammans för alltid. :banana

Vissa saker är enkla att tänka positivt om. Andra är...:näsblod

För övrigt, trots omständigheterna, är jag ändå ganska glad. Jag kan nu åter använda mina favoritjeans!!! (och ja, det ska vara särskrivning där!)

Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back