Singeltråden

Är du snuskig nu?
Jag kommer nog att le då också :kär

Neee, jag vill att du ska köra försiktigt hjärtat mitt. :krama

Tyst med dig!! Vet hon att jag gillar det slutar hon ju!!! :4skrika

Jag sluta? Du känner inte mig hör jag. :D

Gör hon ju inte. Hon ger dig lite hårdare för att se var gränsen går.
Förstår du inte att jag gör dig en supertjänst? :Bugar :clown

Du känner mig hör jag. :krama

En gubbe?

Charles Manson sötis..

Tveksamt om det ens gått att muta honom med en påse bullar.. (som det går med dig) :tungan

Du känner inte mig hör jag. :D

Neh, visar sig att jag är inge häv på att justera förgasarbryggor.
Hadd vart lättare med korrekta instrument förståss, men ändock fumlar jag lite i mörkret känns det som.

Om man bara kör öppna spjäll o full gas. Då borde allt blir bra :3freak :hihi

Nä, de e synd om lille SJP. Hoppas du får de o funka :krama

Varför skyller SL på strömavbrott när två tåg från olika spår är inställda men de andra tågen går som de ska på samma spår? Tror dom att folk är dumma som går på nåt sånt eller. Skriv personalbrist eller kukhuvuden som planerar istället så kanske man kan ta det. :4skrika :mad
Kan det vara så att dom råkat ut för nån som försökte skalla tåget men misslyckats?

God morgon :hej

Nu känns allt inte lika träligt trots det regnar ute :D (Jag är lite grinig för regnet dock, för nu kan jag inte använda mina skor jag tröstshoppat igår)

Pippi, SL... Behövs fler ord? :glömdet

God morgon :hej

Nu känns allt inte lika träligt trots det regnar ute :D (Jag är lite grinig för regnet dock, för nu kan jag inte använda mina skor jag tröstshoppat igår)

Pippi, SL... Behövs fler ord? :glömdet

SL funkar oftast ganska bra o helst från Kungsängen till jobbet. Mest jag som ibland gnäller för gnällandets skull. :D

:död

Orka gnälla för gnällandets skull. :-p

bird-is-the-word-o.gif

Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal :rolleyes:

Blir nog lugnaste valborg ever för mig iaf! Först jobba fram till 15, sen tvätta hojen, sen grilla hos brorsan med familjen.......till skillnad från alla föregående år när det har varit typ: ......Sitta i ekonomikumparken och krökat, dansat och lyssnat på musik från morgon till kväll för att sedan grilla och fortsätta parta >_< Fan man börjar bli gammal :rolleyes:

börjar?;)

Fast som sagt jag sa inte säga nått, Låste mig själv ute igår, och hade helt tappat minnet om att de är valborg idag, Så skål!:fyllisar

Förra valborg tog jag hand om min kompis som var jättefull och hade lite smärre ångest över sitt liv. Idag har hon en bebis på gång (föder om en månad) och hon ser redan sprickfärdig ut. Jag har inga planer alls och har ingen lust att supa eller nåt. Det blir en jävligt lugn valborg för en annan också :D Blir gymmet efter skolan och sen hästen i den vanliga ordningen.

tack:hihi

fan missade ju öppet mål på det bästa.. tvätta hojen? Vill du låna tvättsvamp och lödder denna gång?;) så den blir ren menar jag haha:)

Haha jag har faktiskt men tack ändå ;) Hade det bara inte på plats hos polaren förra gången :P Men dök upp en annan sak som jag ska göra nu så får se om jag ens hinner göra det idag ändå :P

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti