Singeltråden

Good evening folks:hej

Vilken härlig dag det varit, har kört 28 mil idag:). Började med fika i Skokloster, sen Uppsala, Sala och Enköping och sen hemåt.

Skokloster minsann, där är ju jag ifrån :)

Jag tog premiärturen idag, så himla gött! Blev nog dryga 25 mil tror jag, inte fel alls (om än lite kallt om fingrar och armar... ) :tummenupp

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

Idag ska man tänka att det är torsdag och imorgon fredag så blir allt mycket lättare. ;)
Sen korthelg och sen kommer torsdag och fredag igen. Wohoooo. Positivt tänkande eller kanske bara lite knäpp. :D :banana

:krama :krama

Precis det tänkande jag behöver. Jag vill ha helg hela tiden med min nya kärlek :kär
Jag tror detta är den rätte. Vi kommer att leva lyckliga tillsammans för alltid. :banana

Vissa saker är enkla att tänka positivt om. Andra är...:näsblod

För övrigt, trots omständigheterna, är jag ändå ganska glad. Jag kan nu åter använda mina favoritjeans!!! (och ja, det ska vara särskrivning där!)

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back