Singeltråden

Åh vilken fin ängel. Tyvärr fel ängel :p

Porrstjärneidealet kanske inte behöver vara utseendebaserat egentligen. Felet är mest i att dagens unga tjejer inte har en bra självkänsla och ställer upp på saker de inte vill göra egentligen bara för de inte vill ses som tråkiga. I dagens syn på sex ska det vara hypat på nåt vis (även om det är mer avslappnat och mindre tabu med lite utsvängningar utöver vaniljsexet). Det är iallafall min erfarenhet jämfört med när jag själv var yngre, man ska kunna ta den i tvåan och de som inte gillar det är tråkiga. Rätt sorgligt egentligen, för att inte tala om destruktivt.
+
Redan medlem där. Alldeles för lite hjärna så jag kommer inte ens till den okulära besiktningen.

= Bara jag som ser ett visst samband? :glömdet

Va svårt det var, NOT. :)

Namnlös.jpg

Edit: Jag ska gå och hämta en ölburk.

Last edited:
Och därmed har alla halva inne hos mig!

(vafan ska jag dra upp den där jävla intelligensen, nu sitter varenda dude o skriver mensatestet, är jag ensam om att tycka att intelligens är ett handikapp tro?)

Varför skulle intelligens vara ett handikapp? :confused:

FYI så har jag också halva inne hos dig. ;)

(vafan ska jag dra upp den där jävla intelligensen, nu sitter varenda dude o skriver mensatestet, är jag ensam om att tycka att intelligens är ett handikapp tro?)

Intelligens kan vara ett handikapp, det leder till att man tänker efter för mycket.

Varför skulle intelligens vara ett handikapp? :confused:

FYI så har jag också halva inne hos dig. ;)

Jag tar emot tjejer, de däremot behöver inte ha en gigantisk dolme. Så... :brynad

Och intelligens är ett handikapp om man frågar mig. Jag har så jävla svårt för folk egentligen. Jag kan göra en lång lista på vad jag är redigt trött på hos folk. Men den besparar jag er :D

Jag är ju cynisk också. Förutsätter att folk är idioter tills motsatsen är bevisad.

Nä, jag tittar på Hulken.
Det är fan så mycket viktigare än att ligga! :banana:banana:D

Intelligens kan vara ett handikapp, det leder till att man tänker efter för mycket.

Stryk "efter".

Är man impulsiv och säger vad man tycker rakt av så är eftertanke ganska långt borta ibland. Men tänker för mycket, det gör jag defintivt vilket är tröttsamt ibland.

Titta bara på de korkade, det är ju dem som verkar vara de lyckligaste.

Stryk "efter".

Är man impulsiv och säger vad man tycker rakt av så är eftertanke ganska långt borta ibland. Men tänker för mycket, det gör jag defintivt vilket är tröttsamt ibland.

Titta bara på de korkade, det är ju de som verkar vara de lyckligaste.

Jag håller med dig, de korkade verkar vara lyckligare. De tänker nog aldrig på meningslösheten.

Och intelligens är ett handikapp om man frågar mig. Jag har så jävla svårt för folk egentligen. Jag kan göra en lång lista på vad jag är redigt trött på hos folk. Men den besparar jag er :D

Jag är ju cynisk också. Förutsätter att folk är idioter tills motsatsen är bevisad.

Svårt för folk? Allt folk, eller bara de intelligenta? :-p Och varför de intelligenta i så fall?

Jag håller med dig, de korkade verkar vara lyckligare. De tänker nog aldrig på meningslösheten.

Jag och en kompis hade en diskussion gällande det.

Perfekt vore det om man var korkad och hade ett utseende på precis under medel, då är man nog garanterad till lycka. För om man ligger på minst medel så kommer de reflektera över sitt utseende och försöka förbättra det på något vis. Och de riktigt fula mår dåligt för de vet att de är fula. Men de som ligger precis under medel har liksom "gett upp" och accepterat sitt utseende. Ungefär som i "Jaha det här får väl funka, kan ju inte bli sämre iallafall".

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman