Plåthinken
Tappat barn
Satte ett halmstrå i halsen, that's all...![]()
Var det inte en pincett?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satte ett halmstrå i halsen, that's all...![]()
Nu ska jag duscha och tvätta Laban för att därefter spela videospel. Tackar för sällskapet och önskar trefvlig fortsättning på nådens år 2013. Paddan hälsar också med en fjällig tass.![]()
En bild säger mer än tusen ord, Clownis lelle...![]()
Var det inte en pincett?![]()
Det råkar finnas ett faktum att tjejer känner press av att vara helt lenrakade och inte ha några inflammerade hårsäckar och ett par rediga tuttar.
Ska jag nämna pressen i att ta den gigantiska dolmen i alla existerande hål?
Hur gör man det med en pincett?
Bara för att klargöra så fattade jag naturligtvis att du syftade på detta, däravefter mitt inlägg.
Pincett var en euphemism för lite snopp, ifall du missade det.![]()
Näh, hur road ja än nu är av denna kavalkad av galenskap så ska ja upp o jobba i morrn.
Natti!
Ja, det får jag verkligen hoppas... vill bara ha nåt antiinflammatoriskt att trycka i henne o sen ska hon va frisk..Fan vad trist! Hoppas det är nåt tillfälligt som blir bra snart.
Näh, hur road ja än nu är av denna kavalkad av galenskap så ska ja upp o jobba i morrn.
Natti!
Natti! Och du får ha händerna precis var faaaan du vill.![]()
Ja, det får jag verkligen hoppas... vill bara ha nåt antiinflammatoriskt att trycka i henne o sen ska hon va frisk..![]()
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.Stackars Pålla. Va hänt, överansträngd eller busat för mkt i hagen?![]()
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.![]()
Jag hoppas att hon busat till det i hagen.. hon gillar att bralla runt när matte inte ser henne. Men såklart är det väl nåt allvarligt.. med min tur.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |