Singeltråden

Jag sitter här och hoppas på att någon ska ha en mindre lämplig flik öppen i web-läsaren när de postar en bild på testet, men det hade inte du så jag blev lite besviken. :D

Jag hade ju inte det, fast bilden var såpass förminskad att det nästan går att fantisera ihop vad man vill att det ska stå på dem. :)

Jag hade ju inte det, fast bilden var såpass förminskad att det nästan går att fantisera ihop vad man vill att det ska stå på dem. :)

Du verkar dessutom köra med separata fönster istället för flikar. Om jag gissar rätt så är det singeltråden och två mensa som gäller på din bild?

Fast du sa ju att du hade svårt för intelligenta? :va

Citerar mig själv från tidigare inlägg:

Och intelligens är ett handikapp om man frågar mig. Jag har så jävla svårt för folk egentligen. Jag kan göra en lång lista på vad jag är redigt trött på hos folk. Men den besparar jag er :D

Jag sa aldrig att det var just intelligenta jag hade svårt för :D
Du frågade sedan vad för slags folk.

Jag svarade som jag gjorde däruppe. Korkade människor.

Vore jobbigt om jag bara diggade korkade människor, Idiocracy-varning på det då :hihi

Nu sitter jag här efter nattens arbetspass. 5 kvar innan jag kan flytta mitt pick och pack till västkusten.

Slöläste som vanligt lite och tänkte imponera på Hinken med ett finfint resultat på det där Mensatestet. (i brist på ölburkar såklart)

Men jag insåg som tur var mina begänsningar :glömdet

Goddag.

Jag ger upp.
Raggar på tjej på fest i helgen.
Visar sig vara gammalt ex till en kompis.
Snackar med honom. Får ok.
Hon är inte intresserad av mig, utan går med en annan.
Kvar sitter jag med mina kompisar och blir helt utfryst resten av kvällen.

Inget napp och bränt mig hos mina kompisar.
Jippie.

Gott nytt år eller? :död

Är du så pass orolig så är det väl bara att åka in till djursjukhuset för en redig utredning, men hur halt är hon egentligen?
Gillar inte Djursjukhset i Hbg ... Ska ringa min vet idag.
Hon markerar gnm att nicka på asfalt, inte på mjukt underlag. Första gången markerade hon direkt, igår dröjde det ett tag tills hon började markera. Ingenting i skritt o hon busar o bockar o far som vanligt. Alltså när jag sitter på. Hon vill inte sakta av heller, fast hon markerar. Det är väl inget akut men det finns ju där.
Fan...

Jag tror Kärringen som började prata om pincett har blandat ihop det lite. Ska man förolämpa någon i detta sammanhang med pincett tror jag det korrekta sättet att göra det på är att säga följande:

"Den lilla du har får man väl locka fram med en sockerbit för att kunna få tag om den med en pincett".

Nämen den frasen är ju så gammal så till och med jag känner igen den... moahahhah...:crash

Åh vilken fin ängel. Tyvärr fel ängel :p

Porrstjärneidealet kanske inte behöver vara utseendebaserat egentligen. Felet är mest i att dagens unga tjejer inte har en bra självkänsla och ställer upp på saker de inte vill göra egentligen bara för de inte vill ses som tråkiga. I dagens syn på sex ska det vara hypat på nåt vis (även om det är mer avslappnat och mindre tabu med lite utsvängningar utöver vaniljsexet). Det är iallafall min erfarenhet jämfört med när jag själv var yngre, man ska kunna ta den i tvåan och de som inte gillar det är tråkiga. Rätt sorgligt egentligen, för att inte tala om destruktivt.

:näsblod Saken har diskuterats på SH (som allt annat) :lol Här började disktionen: http://www.sporthoj.com/forum/showt...gar-st%E4lla&p=5501358&viewfull=1#post5501358

Men jag måste erkänna att jag gillade det här förslaget med dildon: http://www.sporthoj.com/forum/showt...gar-st%E4lla&p=5503894&viewfull=1#post5503894

Snacka om jämlikt! :lol :lol :lol

Gillar inte Djursjukhset i Hbg ... Ska ringa min vet idag.
Hon markerar gnm att nicka på asfalt, inte på mjukt underlag. Första gången markerade hon direkt, igår dröjde det ett tag tills hon började markera. Ingenting i skritt o hon busar o bockar o far som vanligt. Alltså när jag sitter på. Hon vill inte sakta av heller, fast hon markerar. Det är väl inget akut men det finns ju där.
Fan...

Låter som mammas häst en period, hon gav honom antiinflammatoriskt och red lugnare. Låt henne vila och sätt igång lugnt så ska det nog lösa sig... Förutsatt att det här inte är ett återkommande problem. Men veterinär behövs ju oavsett om du ska ha butta eller dylikt...

Jag ger upp.
Raggar på tjej på fest i helgen.
Visar sig vara gammalt ex till en kompis.
Snackar med honom. Får ok.
Hon är inte intresserad av mig, utan går med en annan.
Kvar sitter jag med mina kompisar och blir helt utfryst resten av kvällen.

Inget napp och bränt mig hos mina kompisar.
Jippie.

Gott nytt år eller? :död

Gott nytt år!

En nyfiken fråga, måste man få ok av kompis för att få spänna på hans/hennes ex?

Gott nytt år!

En nyfiken fråga, måste man få ok av kompis för att få spänna på hans/hennes ex?

Det beror på hur bra kompis och hur gammalt ex.

Däremot skulle jag bli riktigt förbannad på dom "kompisarna" som fryser ut nån på grund av det.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman