Singeltråden

Tack! Det måste vara det att brudar är slampor och killar kungar. Eller var det tvärtom?

Bättre kung än queen :rofl

Sen så drar jag väl mig i allmänhet från att ragga på kompisars gamla ex, men det är mest för att jag inte vill vara bukis med halva kompiskretsen.
:rolleyes: Låter som lite som slampiga grabbar... :7peta

:rofl
Tror jag dog en smula här...

Näää! :rolleyes: Det här är inget forum för mesiga tjejer. :tuttar :tummenupp Kör hårt! :smasha

Jag har tråkigt.
Dessutom är det fint väder ute. Solsken, ingen snö... Perfekt dejtväder. Om man haft nån att dejta vill säga :död

Jag har tråkigt.
Dessutom är det fint väder ute. Solsken, ingen snö... Perfekt dejtväder. Om man haft nån att dejta vill säga :död

Jag är ledsen, men jag ska ta min hermafrodit här och gå till gymmet. Jag måste pumpa och flexa muskler inför testosteronstinna killar på gymmet.

Spoilervarning: Huvtröja.

Känslor javisst. men personen i fråga umgicks med en annan tjej hela kvällen och hade inget emot att hon umgicks med en annan så jag vet inte om jag brustit i respekt genom att säga att jag tycker om hans ex.
:va
Men så har jag inte haft tjej på.. uh.. låt oss säga en stund. Så jag blir lätt vilseledd.

Det handlar om respekt för kompisen.
Han kan ju ha känslor kvar, kanske inte vill ha henne i umgängeskretsen eller vad som.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h