Singeltråden

Ah tusan. Ja då måste du verkligen köra för annars får ni ju möta upp oss vid stängning :)
Är vi elaka mot han nu?

Om vi ska vara hos Peter vid sju (jag kommer alltid försent men ändå...) lär YipYip bli tvungen att följa med o hälsa på Maggan och glo på när jag fixar stallet i en rasande fart. Tänker INTE åka dit och hem igen eftersom stallet ligger nära Laholm. Blir en jävla omväg för mig att köra.

Ni får stå ut med att jag luktar häst :tummenupp

Han var ju den som drog upp min bilkörning så han får skylla sig själv ;) :tummenupp

Nu såg jag fånig ut så att min katt flinar åt mig.
Om vi ska vara hos Peter vid sju (jag kommer alltid försent men ändå...) lär YipYip bli tvungen att följa med o hälsa på Maggan och glo på när jag fixar stallet i en rasande fart. Tänker INTE åka dit och hem igen eftersom stallet ligger nära Laholm. Blir en jävla omväg för mig att köra.

Ni får stå ut med att jag luktar häst :tummenupp

Han var ju den som drog upp min bilkörning så han får skylla sig själv ;) :tummenupp

Ah men de gör inget om du luktar lite för bushido kommer med lukta. Du kan ju hänga ut genom rutan en stund :). Yip blir bara glad och få träffa pållen

Absolut, jag har sagt förut att fruntimmer är elaka.

Ville bara ge igen lite på hinken som kalla mig kort. Jag är inte kort. Alls. Jag är faktiskt ganska lång. Speciellt om jag står på bordet och ni står på innergården 3 trappor ner.

Ville bara ge igen lite på hinken som kalla mig kort. Jag är inte kort. Alls. Jag är faktiskt ganska lång. Speciellt om jag står på bordet och ni står på innergården 3 trappor ner.

Du är ju längre än vad jag är med mina högsta klackar. :tungan

Hur ska jag hänga ut genom rutan om jag ska köra, så lång är jag inte :rofl

Cab!
motors%25C3%25A5g.jpg

:tummenupp

Haha jag kallade dig inte kort. Jag hade bara hört att du var kort. Det är skillnad! :fakta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman