Singeltråden

Då tar vi hans bil. Min 740 ska ha tak. Alla tider! :mattias

(Jävla jobb, inte bara att kapa taket ju, man måste förstärka bilen eftersom det inte är några stolpar som hjälper till där!)

Nja, om man vill att bilen skall vara styv så. För en resa går det nog bra, åtminståne på en 740 som har rätt stadiga balkar i golvet redan.

Testa inte att krocka bara, lär sluta illa. Loppa fast dörrar lite snabbt kan också vara bra...

Intressant. Vetenskapliga belägg för det påståendet?

Inte för jag är lång. Jag är nyfiken :D

Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.

Lät jag bitter nu? :va

Nja, om man vill att bilen skall vara styv så. För en resa går det nog bra, åtminståne på en 740 som har rätt stadiga balkar i golvet redan.

Testa inte att krocka bara, lär sluta illa. Loppa fast dörrar lite snabbt kan också vara bra...

Jag behöver min bil som dragbil ibland så det är en jävligt dålig idé ;)

Vetenskapligt kan jag inte påstå att jag har bevisat det. Empiriska studier däremot talar för att långa (1,74 och uppåt) har en förkärlek för att gnälla, hacka, tro att dom vet allt trots att dom inte har en jävla susning, gnälla, se ner på andra människor och i största jävla allmänhet vara bitchiga.

Lät jag bitter nu? :va

:rofl

Inte bitter tycker jag. Men du generaliserar lite väl. Eftersom jag känner många korta tjejer som är precis som du beskriver. Det enda är väl att de inte ser ner på en eftersom de alltid måste titta upp :rolleyes:

:rofl

Inte bitter tycker jag. Men du generaliserar lite väl. Eftersom jag känner många korta tjejer som är precis som du beskriver. Det enda är väl att de inte ser ner på en eftersom de alltid måste titta upp :rolleyes:

Dom faller då in i kategorin "fruntimmer är elaka" :tummenupp

Mina empiriska studier tyder på raka motsatsen :va

Dom kanske hade "hit it of deluxe" om det inte va för dig...Men hon är för snygg för honom...bättre hon följer med mig hem. :D

Jag vill minnas att Lindman fick napp?

Jag är självkritisk så det kan jag ;)

Hade du varit självrealistisk så hade jag ev kunnat ge dig poäng för det. Men en som ser ned på sig själv gör fel. Fel. Fel.

Bara så du vet. ;)

Hade du varit självrealistisk så hade jag ev kunnat ge dig poäng för det. Men en som ser ned på sig själv gör fel. Fel. Fel.

Bara så du vet. ;)

Det har du rätt i eftersom jag inte är självrealistisk. Jag är åtminstone medveten om det och jobbar på det. Ge mig en halv poäng åtminstone! :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman