Singeltråden

Äh, det musikaliska skiter jag väl i, viktigare att folk i programmet är roliga! :tummenupp

Mjaaa.. Tycker han ser så stel ut för att han inte riktigt känner sig hemma alltid. Jag gillade faktiskt han Peter Harrysson bättre. Inte för att han var roligare än Settman. Utan mer för att han kändes mer hemma i som programledare :)

Ja, nu ska jag också nanna. Upp tidigt och ut i backen imorgon!:banana

Slöis, :FU själv:mad:

Dags att sova. :FU all

Sov så gott du!
www.MessenTools.com-Frutas-fyou2.gif

Men? Näää. Inte gå redan..... :(

Var tvungen att kika in så jag inte missade nåt skitviktigt. Men det gjorde jag ju inte :hej

Vem är allt? Och vad har hen gjort? :va

Jag själv, as usual... :3freak
Minns inte ens när senast jag blev ledsen eller fick nån dålig känsla på grund av en annan. Skulle det hända så stångas jag tillbaka och sen är det slut på någon form av kontakt. Jag har inte plats för några sådana i mitt liv. Men mig själv får jag lära mig leva med :lol

Ja tack :rolleyes:

Jaså! Har du fått nog ytterligare en gång i afton? Jaha? Man kanske skulle gå och tvätta snotten och glo på en film själv?

Jag får nog lite då och då eftersom jag råkar ha ett liv utanför datorskärmen. Filmen Argo rekommenderas för övrigt :)

Mjaaa.. Tycker han ser så stel ut för att han inte riktigt känner sig hemma alltid. Jag gillade faktiskt han Peter Harrysson bättre. Inte för att han var roligare än Settman. Utan mer för att han kändes mer hemma i som programledare :)

Men näää... Nu är du ju mer pensionär än jag!

Av ren nyfikenhet. Hur kommunicerar du isf om du har händerna på ratten?

Jag använder bara den ena handen istället så har jag den andra handen på en av rattarna.

Men eftersom jag inte använder teckenspråk med YipYip sitter jag väl och pladdrar på som vanligt så får han skriva för inte kan jag läsa läppar när jag kör bil, livsfarligt. Däremot kan jag se om någon tecknar, jag har ju det perifiera synfältet. Läppar är för små för det synfältet. :-p

Du ska vara full så han får börja köra 12 för att vara framme 18 ;)

You wish. Jag har väl ett och annat att hinna med innan jag åker ner till festen. Som ett exempel jobbar jag och kommer hem kl 17.15 (Har jag tur går stängningen smidigt så jag hinner med ett tidigare tåg). Hästen måste tas omhand. Så att säga... ;) Då är det bäst att jag kör så vi kommer fram i tid. :tummenupp

You wish. Jag har väl ett och annat att hinna med innan jag åker ner till festen. Som ett exempel jobbar jag och kommer hem kl 17.15 (Har jag tur går stängningen smidigt så jag hinner med ett tidigare tåg). Hästen måste tas omhand. Så att säga... ;) Då är det bäst att jag kör så vi kommer fram i tid. :tummenupp

Ah tusan. Ja då måste du verkligen köra för annars får ni ju möta upp oss vid stängning :)
Är vi elaka mot han nu?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...