Singeltråden

Ja men de är snart helg igen. Sattan med att de är söndag. De går för snabbt, fast de är bra för de är snart 23/3 ;)

Fiskhot till trots så ska det bli kul! MEn som sagt, jag tänker stta mig hos anna och inte prata med varken dig eller din fisk :D

Va fan sitter ni både här och på fejjan samtidigt???då får ni ju absolut inget gjort:)

FB är och kommer alltid vara Flashback.gör rätt gör om:huvet

Precis, visst är det underbart??:D

Kan vara likasamma beroende på sammanhanget:7peta Palla skriva facebook liksom, det är ju långt ju:mad:

Flashback fanns innan facebookens var påtänkt:fakta.Dessutom så trodde jag inte att vettiga människor har facebook

Skiter jag i:fakta Näe, är egentligen ganska skeptisk till det och höll emot in i det längsta... Men så till slut som kom den dagen då polaren la upp något jävla event som skulle röstas fram i förhoppning om att vinna stålars, och för att kunna rösta var man tvungen att ha facebook... Så solidarisk som jag är så regade jag mig, och sen blir det väl att man tittar dit emellanåt...:)

Skiter jag i:fakta Näe, är egentligen ganska skeptisk till det och höll emot in i det längsta... Men så till slut som kom den dagen då polaren la upp något jävla event som skulle röstas fram i förhoppning om att vinna stålars, och för att kunna rösta var man tvungen att ha facebook... Så solidarisk som jag är så regade jag mig, och sen blir det väl att man tittar dit emellanåt...:)

De är ju du som spammar eventet :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...