Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Denna tråd är för oss som är singlar och har båge. Alltså ingen partner och du ska HA båge, inte nästan.
Vem vet , i framtiden kanske vi kan arrangera single mc-träffar fast en viss kvotering bör vara lämplig. Finns fler grabbar än tjejer här tyvärr :( En liten beskrivning av er själva och hur er mc säsong kommer att se ut mm. Inte vet jag, marknadsför er bara.

Jag bor i oslo/Karlstad och kör en TLR. Kommer att köra massor i sommar och tycker det skulle vara kul med sällskap. Kör gärna nån mil extra om det finns nån vettig mc brud att träffa :rodnar Finns det nån singelbrud i dessa områden så hör av er så bjuder jag på bensin, nej kaffe!!

Ok, detta har potential att bli SH's längsta och mest obesvarade tråd, för de enda som skriver kommer marknadsföra sig själva - ingen kommer svara på någons marknadsföring! :p

www.spankingisfun.com ?

/Freppa

Edit: Stvafle

MYCKET större utbud. Tyvärr skrapar jag noll där med, så jag funderar på att bara hålla mig till katter.

Vem behöver en tjej när man har en sådan här (och inget snusk nu puckon!)

Bifogat

• charlie.jpg
    charlie.jpg
    65.2 KB · Visningar: 1,959
Freppa skrev:
Ojojoj!
Skenförsäkrade coolfiberöron! Det var det länge sen jag såg senast!
Var beställde du dom?

Freppa skrev:

Freppa, din katt är alldeles för lik min. är du helt säker på att det är din katt på bilden?

Nja, fick en bra deal eftersom de var för stora för kattfan, men jag tänkte att han skulle växa i dom! Lätta att hålla rent och bra pozer-poäng. :tummenupp

anja skrev:
Freppa, din katt är alldeles för lik min. är du helt säker på att det är din katt på bilden?

Vi gör såhär: Vi får helt enkelt mötas med våra respektive katter och se så att de inte har dubbla hem. Alternativt håller jag hårt på den idé jag sa förut: Vi bor egentligen ihop, men har bara inte insett det....

Men förstör inte hans fina kontaktannons nu!! Var ju en riktigt fin idé med hojklubb för singlar!! :tummenupp

Tyvärr inte singel just nu, men återkommer senare! ;) haha

Mattias skrev:
Singelklubben spårade ur fett. Kattklubben, kanske?

I såna fall vill jag spåra till en singelklubb för hårdrockare, en för svetsare och slutligen en för jägare. Sen kan förenas under samlingsnamnet 'Dead Beats'..... eller något. :crash

Okej då, skall vara seriööööööös.

Freppa, Bor i Stockholms innerstad i en tvåa, Tänker slå mitt rekord om 1700 mil på hojen i år. Är hemligt kär i Oljekyld GSXR men om du är tjej så är det helt okej.

SÅ, är du NÖJD NU?!

Jag borde väl egentligen skriva något här eftersom jag precis sett till att bli singel, men å andra sidan har jag inga egenskaper att sälja mig med.

Macho Woman skrev:
Jag borde väl egentligen skriva något här eftersom jag precis sett till att bli singel, men å andra sidan har jag inga egenskaper att sälja mig med.

Vad snackar du för skit.
Du kör ju MC! :tummenupp

Räcker långt.

PS. jag är oxå singel :rodnar DS.

Macho Woman skrev:

Hur ser man till att bli singel :confused:
Några tips :crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8