Singel klubben!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag är en nattarbetande jaktintresserad kroniskt singel sporthojsknutte med alldeles för lite tid över... (det funkar nog inte denna gången heller) :(

Freppa skrev:
Du lånar en uppsättning med Poseidon dubbelsexor (300 bars, då har du 3600 liter luft) som du kopplar direkt till insuget. På köpet får du en luffarturbo av klass.

/Freppa - Allvetare

Dom flaskorna kan man lätt "toppa" till 340 bar.
Jag vet! :fakta

Den här tråden spårar ju ur, det finns nog inga här som kommer hitta varandra!???

Dyktuber och skit, här skall ju folk hitta sin blivande!

SKÄRPNING :mad:

Liwa: Jag vet. And you LIKE it!
chrilleus: Mattias kom först, sedan skapade han en höna av en fjäder, och därefter kom ägget.
Acrid: Det är egentligen Mattias som är skribenten. Douglas Adams är hans pseudonym. So long and thanks for all the fish
Jidetoft: Visst går det men är totalt onödigt om man nu skall dyka enligt tabeller och inte dykdator och har någerlunda normal luftförbrukning (<15l/min vid 1atm)
Felix: Knäpp upp skjortan, luta dig tillbaka och njut av livet. Nej, denna tråd kommer du inte hitta din respektive i. Move along, there is a world out there with women waiting for you.

Here endeth the lesson

Felix skrev:
Den här tråden spårar ju ur, det finns nog inga här som kommer hitta varandra!???

Dyktuber och skit, här skall ju folk hitta sin blivande!

SKÄRPNING :mad:

Men det finns ju inga hojtjejer som är singlar. Det vet ni väll!!!

Kjelleman skrev:
Men det finns ju inga hojtjejer som är singlar. Det vet ni väll!!!
Hmmm finns det dyktjejer som är singlar? Kanske man ska prova på att bubbla lite i vassen, om det är raggvänligt där vill säga. Freppa vad tror du?

www.dykarna.nu
Tyvärr är de lika upptagna där som här. Kan dock meddela att instruktörer har någon form av outgrundlig makt på flickor, för de får ALLTID med sig någon hem från en kurs, oavsett om tjejen ifråga är singel eller ej.....

Freppa skrev:
Komplicerat? Relativitetsteorin är komplicerad! Kriget i före detta Jugoslavien var komplicerat (och är)! Sex kan vara komplicerat (fast på ett trevligt sätt). Förklara hur din avatar kan vara komplicerad (Minst 10 ord, varav ett skall vara "gitarrbaserad").

Det är till att vara besvärlig, Freppa! Komplicerad är ett ord politiker använder då de vill slippa förklara något. Det används också av tjejer som vill verka intressanta. När det gäller min avatartext så har den valts efter vissa påtryckningar. Att jag gett efter för dessa är av den anledningen att personen i fråga helt enkelt stod först i kön. Om jag nu absolut ska få in ordet gitarrbaserad så kan man väl med lite flexibilitet i språket kalla någon som äger tre gitarrer vid nämnda term.

Freppa skrev:
Okej då, skall vara seriööööööös.

Freppa, Bor i Stockholms innerstad i en tvåa, Tänker slå mitt rekord om 1700 mil på hojen i år. Är hemligt kär i Oljekyld GSXR men om du är tjej så är det helt okej.

SÅ, är du NÖJD NU?!

Åhhh, nej.. ännu en som är hemligt kär i Oljedryp..

Freppa skrev:
www.dykarna.nu
Tyvärr är de lika upptagna där som här. Kan dock meddela att instruktörer har någon form av outgrundlig makt på flickor, för de får ALLTID med sig någon hem från en kurs, oavsett om tjejen ifråga är singel eller ej.....
Var inte du instruktör? Gigolo!!!

Macho Woman skrev:
Det är till att vara besvärlig, Freppa! Komplicerad är ett ord politiker använder då de vill slippa förklara något. Det används också av tjejer som vill verka intressanta. När det gäller min avatartext så har den valts efter vissa påtryckningar. Att jag gett efter för dessa är av den anledningen att personen i fråga helt enkelt stod först i kön. Om jag nu absolut ska få in ordet gitarrbaserad så kan man väl med lite flexibilitet i språket kalla någon som äger tre gitarrer vid nämnda term.

Så om jag tolkar dig rätt så:
1: Du är en politiker som är intressant
2: Man kan hamna i din avatartext medelst finansiell alternativt fysisk övertalan
3: Det är :bow att äga 3 gitarrer. Du får bonuspoäng om du vid minst ett tillfälle slagit sönder gitarren mot golvet eller en högtalare, för att sedan gå ner på knä, göra djävulstecken och skrika "Thankyou New Orleans!" (alternativt vilket citat som helst från Spinal Tap är godkänt)
4: Jag är besvärlig. Hey, I just that kind of guy.....

Freppa skrev:
www.dykarna.nu

Vill du låna mitt instr.cert freppa. det kan ge resultat ;)

Macho Woman skrev:
Jag borde väl egentligen skriva något här eftersom jag precis sett till att bli singel, men å andra sidan har jag inga egenskaper att sälja mig med.

Nu är du väl ändå lite hård mot dig själv??
Det vet ju alla här inne att du är den regerande hårdrocksdrottningen och som om inte det räckte så kör du mc, är allvetande inom GP och så är du högstadielärarinna.

Ojoj det blev visst jag som skrev en annons åt dig :p jaja nu slipper du ju göra det själv.
Föresten hälsade Pekka nar du kom hem??

Freppa skrev:
Så om jag tolkar dig rätt så:
1: Du är en politiker som är intressant
2: Man kan hamna i din avatartext medelst finansiell alternativt fysisk övertalan
3: Det är :bow att äga 3 gitarrer. Du får bonuspoäng om du vid minst ett tillfälle slagit sönder gitarren mot golvet eller en högtalare, för att sedan gå ner på knä, göra djävulstecken och skrika "Thankyou New Orleans!" (alternativt vilket citat som helst från Spinal Tap är godkänt)
4: Jag är besvärlig. Hey, I just that kind of guy.....

Dina punkter vill jag kommentera på följande sätt:

1. Jag är inte politiker. Uttrycket kan användas av sådana, men ÄVEN av ointressanta flickor som försöker komma tillrätta med det problemet.
2. Det stämmer till fullo. Show me the money or open a big can of whopass!
3. Den person jag här syftade på var den som nämndes i avatartexten. Jag är liten i det sammanhanget, då jag endast äger en gitarr. Har en tvärflöjt också, men publikens hänförelse brukar inte vara så stor när man dänger en sådan i golvet, och det även om man kör dödsmetallsnurr på håret samtidigt.
4. Jamen, se där. Folk med terrierinstinkt lyckas ofta få det de vill ha i livet. Den egenskapen kan du sälja dig själv med.

Har läst allas inlägg och det finns bara EN annons så jag fortsätter för att stödja denne modige!!!

Jag, Flemming Knas. Jag bor i en ful lägenhet, fyra, som jag håller på att renovera. Tanken är att den ska vara klar innan jul. :D
Jag tävlar i glassracing i Team Pro Mille för att finansiera mina motorcyklar. Jag har bara ZXRhojar och inget annat slött skit....

På fritiden så gör jag för mycket för att hinna med att hålla det inom dessa få 24timmar. Jag tävlingstränar i TaeKwonDo, styrketränar några timmar om dagen, skjuter lerduvor ibland på sommaren, kör hoj på sommaren :p , köper/säljer bilar för att det är kul att gå med förlust. Jag ska ta lite licenser framöver i år, bl a. dykarlicens, CE och DE behörighet samt TAXI.
Jag leker med mina kompisar på helgerna oftast. Jag är glad o positiv och saknar tvättmaskin..............

Oftast är jag för snäll för mitt eget bästa. Önskar att ha någon att skjutsa runt i sommar eller varför inte på egen hoj? Har du ingen hoj har jag ett par till dig ändå. På vintern går jag i ide. Då åker jag mest skridskor och letar mc-delar på nätet. Är det snö åker jag gärna dödspulka eller kanske skidor nånstans. Finns ingen bra snö i skåne iaf. Varje år får jag för mig att bli klar med min tatuering men hittar alltid så fina mc-delar istället så den får vänta. Är inne på det fjärde året nu och det börjar bli lite trist. :D (freak).

Ska man skriva erfarenheter man har om tjejer så det ska locka eller?
Jag har läst så många ämnen att jag är för smart för allas bästa. :D
Vad gör jag om tio år? Hmmmmm, då bor jag kvar i Helsingbog i min nya trea jag ska få om 2-3år och har en förhoppningsvis färdig ZXR950R och färdig tatuering...... Ville ingen ha mig på dessa tio åren har jag en söt doberman med hängande öron och råttsvans. Den ska vara brun och heta Turbo eller Kawa. Jag tror att jag köpt de hojar jag vill ha i min samling då med(?)! GSXR750R, RC45, FZR750R och GPZ900R.......... Jag tävlar inte längre i glassracing utan har pensionerat mig obesegrad därifrån.

Antingen allt det eller så sitter jag i fängelse för att folk har förbjudit de tunga motorcyklarna. :D

//Flumm_750RR

vid svar skicka sms till 0737-898155 så blir du uppringd av annonsören :p

Macho Woman skrev:
Dina punkter vill jag kommentera på följande sätt:

1. Jag är inte politiker. Uttrycket kan användas av sådana, men ÄVEN av ointressanta flickor som försöker komma tillrätta med det problemet.
2. Det stämmer till fullo. Show me the money or open a big can of whopass!
3. Den person jag här syftade på var den som nämndes i avatartexten. Jag är liten i det sammanhanget, då jag endast äger en gitarr. Har en tvärflöjt också, men publikens hänförelse brukar inte vara så stor när man dänger en sådan i golvet, och det även om man kör dödsmetallsnurr på håret samtidigt.
4. Jamen, se där. Folk med terrierinstinkt lyckas ofta få det de vill ha i livet. Den egenskapen kan du sälja dig själv med.

1: Återigen, du lever i illusionen om att du är ointressant. Måste genast ha rådslag med Chrille. Tror det kräver en genomgång medelst öl.
2: "How about a nice cup of Whopass?". Jag är jätteduktig på fysisk övertalning. Oftast sker detta med hjälp av någon annan som är stor och stark. I slutändan är dock finansiella termer involverade för att säkra transaktionen.
3: Tvärflöjt? HA! Silversmidda munstycken är för småtjippar. Själv så kör man med "den onda klarinetten". Fodralet prytt av en dekal tagen från julprogrammet "TV-piraterna", samt ett ohemulskt dåligt smörjt instrument. Enda roliga med blåsinstrumenten var att dräggla. Jag är dock förvånad att dödsmetallsnurren inte får folk att falla baklänges i någon form av eufori.
4: Okej. "Hej, mitt namn är Fredrik och du bör gå på dejt med mig för jag kommer fråga tills du a) säger ja eller b) drabbas av en släng av Ebola eller annan milt smittsam sjukdom. B kommer dock enbart accepteras under en övergångsfas tills dess att sjukdomen är botad". Som kvinna, känner du någon som helst form av intresse för den annonstexten?

/Freppa - El Grande Magnifico, även känd som Kapitalistsvin alternativt idiot, beroende på betraktarens humör.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...