sandstream
Guest
De brukar visa mer live än vad Eurosport gör så jag ser det som väl investerade pengar.eckeph skrev:Måste man fixa Eurosport2 för att se på WSBK/WSS i år eller är det bara nu i helgen som dom inte visar på vanliga Eurosport?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De brukar visa mer live än vad Eurosport gör så jag ser det som väl investerade pengar.eckeph skrev:Måste man fixa Eurosport2 för att se på WSBK/WSS i år eller är det bara nu i helgen som dom inte visar på vanliga Eurosport?![]()
mollberg, henna hos tina och nicke?Berra skrev:Jag har inte eurosport2 längre, ska kika hos mollberg.
Ligger ute några foton från Qatar på www.stiggy.com , under gallery, qatar
R2 skrev:mollberg, henna hos tina och nicke?
ok, jag kanske ringer dig, på lördag?Berra skrev:svar ja.
Verkar vara åska i qatar nu![]()
R2 skrev:ok, jag kanske ringer dig, på lördag?
Berra skrev:det kommer bli riktigt kul med så många nordbor med i SS600.
Intresset för WSBK lär bero mycket på vilka förare som tävlar mot varandra. När serien var som mest intressant/populär fanns många jämna/välmeriterade/färgstarka förare i den. Även om tillverkarna kommer satsa mer tror jag inte WSBK kommer ha en chans att konkurrera med MotoGP om inte ännu fler kända GP-förare pensioneras till serien eller helt enkelt väljer den av "andra skäl".Axxexs skrev:Man tänker försöka ta över rollen som det ledande mästerskapet från MotoGP. Det gamla avtalet med MSMA om att Japanerna inte får ha fabriksteam kommer slopas och Suzuki och Honda har redan kommit överens med FG Sport om att ha fabrikare fr.o.m 2007. Ducati ansöker om att få köra 1200cc.
Nyteknik skrev:Muggeridge är 1,2 sek snabbare än Barros.
Barros som blev åtta totalt i MotoGP förra året och avslutade med en femteplats i Valencia; före Capirossi, Nakano och Edwards.
Vad ska man tro?!
![]()
Har Barros testat sin Honda en gång och på Sicilien inför första racet?moto-gg skrev:Att Barros borde testat mer än dom få varven han la på sicilien![]()
Det var nyheter för mig också. Jag trodde att han inte kört en meter på hojen innan han kom till Losail.Nyteknik skrev:Har Barros testat sin Honda en gång och på Sicilien inför första racet?![]()
RedBaron skrev:Det var nyheter för mig också. Jag trodde att han inte kört en meter på hojen innan han kom till Losail.
Han har testat två dagar på Sicilien för et par veckor sedan, det är bara jag som missat det.moto-gg skrev:Det var vad jag hade hört men om det är som ni säger att han inte har kört 1meter så är dagens tider supergrymma
Om det stämmer att hans försäsong har bestått av två dagar på en bana på Sicilien så är 1,5 sek från pole inte så dumt. Klart man tar en ex-500-förare i försvar.Strider skrev:Att Barros är en gammal gubbe och taliban, det gänget är ute i kylan nu vet du.![]()
![]()
O såna kan inte köra fort på gathojar ju.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |