sandstream
Guest
Du får länka bättre, jag hittar inte citatet.RedBaron skrev:
Men jag håller med, har det stått på deras sajt så vet hela världen om det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får länka bättre, jag hittar inte citatet.RedBaron skrev:
Ja, då var det sannerligen en gammal nyhet, iaf för alla de som besöker den sajten oftaRedBaron skrev:Fixat.
Det har även stått på den obskyra siten SHsandstream skrev:Ja, då var det sannerligen en gammal nyhet, iaf för alla de som besöker den sajten ofta![]()
Det är inte mycket du missar här på SH!RedBaron skrev:Det har även stått på den obskyra siten SH
Det tycker jag inte att du ska göra!Cliff Barnes skrev:Tror man skippar den häringa sajten frammöver.
Besservissrar, talibaner, moppefuckon, och riktiga surarslen
verkar regera det mesta![]()
Det är bara att kavla upp ärmarna och ge sig in i grisbrottningen!Cliff Barnes skrev:Tror man skippar den häringa sajten frammöver.
Det är ingen som reagerat, du har beskådat ett vänligt kvällsgnabbCliff Barnes skrev:Tror man skippar den häringa sajten frammöver.
Jag håller med, Stiggy kan mycket väl slå till under 2006. Även hans teamkamrater har också chansen.Gustav O skrev:Det är ju skitkul för Stiggy och Svensk RR.
Tror till skillnad från Sandstream att Stiggy mycket väl kan ta en pallplats om det stämmer, han såg skitblek ut på PI förra året bla.
Nej det är helt sjukt hur bespottad och nedsablad våran de senaste åtta-tio säsongernas bästa förare ständigt blir.RedBaron skrev:Tyvärr verkar Stiggys framgångar inte generera någon större entusiasm här på SH.
Var hittar du alla smiliesar? Tillverkar du dem självRedBaron skrev:
I den mån någon alls tar notis. Underligt fenomen...Gustav O skrev:Nej det är helt sjukt hur bespottad och nedsablad våran de senaste åtta-tio säsongernas bästa förare ständigt blir.![]()
http://www.smileyxtra.co.uk/Bingo skrev:Var hittar du alla smiliesar? Tillverkar du dem själv
I den mån någon alls tar notis. Underligt fenomen...
RedBaron skrev:http://www.smileyxtra.co.uk/
http://www.smilies.cc/
http://www.smiliedb.de/
Eftersom där finns tusentals har jag sparat de bästa på egna sidor.![]()
Håller med, och kan verkligen inte förstå fenomenet.Gustav O skrev:Nej det är helt sjukt hur bespottad och nedsablad våran de senaste åtta-tio säsongernas bästa förare ständigt blir.![]()
Det var onekligen mycket snack och lite hockey många gånger under hans GP250/500-karriär. Särskilt minns jag hans krönikor då han körde sur-500:an; visst, det var en skithoj, men jag tycker att han skulle ha lagt gnäll- och ursäktletarenergin på att köra hoj istället.Gustav O skrev:Nej det är helt sjukt hur bespottad och nedsablad våran de senaste åtta-tio säsongernas bästa förare ständigt blir.![]()
Jag skrev också (för snart två år sedan):valmers skrev:Inlägg #25 och framåt. I inlägg #27 är till och med Nyteknik kritisk, undrar om han kommer ihåg det?![]()
Just detta inträffade och nu befinner sig Honda där jag förutspådde.Nyteknik skrev:Som Biaggi är inne på gör man nog bäst i att förse samtliga Hondaförare med bästa möjliga förutsättningar och resurser. Annars riskerar man att hamna i ett både materiellt och sedan mentalt underläge. Där Yamaha och Suzuki har befunnit sig så länge. Nu verkar det finnas risk/chans för att det blir ombytta roller. Vore välgörande tror jag!
Gör man? Man blev tvåa och trea i VM, efter världens överlägset bäste RR-förare. Det är Rossi som är bättre, inte Yamahan.Nyteknik skrev:Jag skrev också (för snart två år sedan):
Just detta inträffade och nu befinner sig Honda där jag förutspådde.
Hondan är ju inte så mycket bättre som tidigare. SKillnaden är minimal skulle jag påstå.valmers skrev:Gör man? Man blev tvåa och trea i VM, efter världens överlägset bäste RR-förare. Det är Rossi som är bättre, inte Yamahan.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |