EisernPferd
Ny medlem
vilka jävla stollar som huserar just nu på svt, satan!. diskussionen handlar om att "gud" tydligen skapade allt en gång för länge länge sen ujj ujj (typ 6000 år har dom fabricerat ihop.. say no more), o sen ska dom tydligen tuta i alla skolungar att gud har skapat människan... på biologitimmarna!!! herrejävlar vilka urblåsta lirare det finns i detta land, kan vi inte deportera dom till danmark eller usa spelar ingen roll egentligen bara dom åker väck fortast möjligast. jag säger att dom är väck, jag säger vetenskap, jag säger evolution, jag säger dinosaurier. jag säger fuck god becuse he never existed in the first place.. det finns inget tvivel här hoppas jag, såvida du inte behöver nåt att tro på då.. i din lilla otrygga osäkra värld pheewww
universum är oändligt stort alltså finns det en öändligt stor chans att det finns liv på våran planet (och på andra) o allt det är just en slump i kombination med den kemiska sammansättningen på denna planet+ avstånd till en värmekälla. "intelligent design" my ass, sällan skådat mumbo jumbo
vad tycker ni??
universum är oändligt stort alltså finns det en öändligt stor chans att det finns liv på våran planet (och på andra) o allt det är just en slump i kombination med den kemiska sammansättningen på denna planet+ avstånd till en värmekälla. "intelligent design" my ass, sällan skådat mumbo jumbo