Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
What?Varför var inte jag bjuden?
Icko, din jävla feeeegis!!!!!Tur att Pucken höll för trycket iaf!
Tack Lady för en bra förfest, tack Pucken för alla drinkar jag idag önskar att jag inte druckit, är fortfarande full..![]()
Tack alla roliga människor som var där! Hade grymt roligt. Jättekul att träffa folk man inte träffat innan. Saknade förstås Ullis!
Nu ska jag snart ut och traska en mil, ska gå till Kungsängen och hämta min bil, måste bara nyktra till först!![]()
Oj oj, stackars min karl. Jag ser väldigt förklarande ut. Tro nu inte att vi brukar se ut sådär när vi pratar med varann![]()
Oj oj, stackars min karl. Jag ser väldigt förklarande ut. Tro nu inte att vi brukar se ut sådär när vi pratar med varann![]()
Gör inte det, han ligger nog i sängläge och inte allt för sugen på att jobba såhär dagen efterJag är lurad! Nu ringer jag polisen.
![]()
Självklart var du bjuden men jag kan nog bara hålla med icko om radiostyrningenFörfest hos mig är ju tradition nu, nu är det bara nyktra till och ladda om inför nästa
![]()
Stor cred till vår alla Pinky som vågade sig in på puben, kul att träffa dig![]()
Gör inte det, han ligger nog i sängläge och inte allt för sugen på att jobba såhär dagen efter![]()
Gör inte det, han ligger nog i sängläge och inte allt för sugen på att jobba såhär dagen efter![]()
Haha han ser onekligen lite schleten ut på bilderna
På min ära om jag inte har lyckats ducka varenda bild!![]()
Det blev jag och 3 stycken ståtliga mänHehe, jaja det man inte kommer ihåg har ju aldrig hänt, alltså blev jag inte bjuden!Vilka var där då?
Var grymt skönt att få komma hem och sova i sin egen säng, så jag är nöjd trots allt!Ser fram emot nästa gång, då rockar vi igen!
![]()
Måste ha varit när jag frågade varför inte jag fick följa med in på damtoaletten och du förklarade att tjejer går två o två eller fler på toa samtidigt men killar får inte följa med då.![]()
är inte du med på den bilden
Och nästa gång kan du ju hälsaSÅ man slipper gissa
![]()
Sedär!!! Jag sa ju att det var photoshoppat!![]()
jag kan inte sånt jag ju
![]()
![]()
Förresten jag försökte ju hälsa men du smet ju precis då...till baren tror jag![]()
Vafan till å med jag var där men jag lyckades nog missa hälften av er
Lyckades tjoa på Jörgen, d1ce och Cyrén iaf![]()
Tack! Hade jag rolit?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP