Sh-pub Kväll 6/10-07

Det har du ingen aning om för du var inte ens där...

kvällens schönaste/trevligaste snubbe va onekligen kjelle, word-up!!! :Bugar
Näe... Jag var ju bara där och klämde ett par bärs :öl Men tack :) Du var allt bra trevlig du också. Kul att träffas och få ett ansikte på dig :tummenupp

Kass känsla för efterfest....
Snedknullade medelklass staketspikare
Jag ska rejsa med HD:n mot Kjecop på Svea i sommar :yoparty
/J
You´re welcome... :D

oh yes...

Jag stod med kjelle och okänd flicka på kungsgatan och munhuggde till 04:30, sen åkte jag och käkade kebab... yum! :tummenupp
Jaha ja, okänd flicka... Låter det så nu? Vi stod där en stund till innan jag placerade henne i en taxi på väg hem till sig (jag var inte med i samma taxi... :D ). Trevligt att träffa dig :) Men jag är övertygad om att jag träffat dig någonstans tidigare... :va

Och till Tina säger jag bara kort och gott: KRAM! Kul att träffa dig din tok :tungan

Jag var hemma ungefär 05.45 och har nu klämt ett par mackor och ska lägga mig.

Tyvärr så missförstod jag det där med middagen. Men jag hänger gärna på nästa gång, för det blir väl flera gånger och då även med SHS Racing...

Jag hade en kul och trevlig kväll och många galningar var det.

// Kjelle

Haha, en annan glassade in lite sent, men det gick ju bra ändå!.
Var riktigt skoj att få träffa folk och få ett ansikte på många här på forumet.
Ett hundratal bilder blev det, tyvärr så siktade jag som ett arsle och missade hälften av personerna jag försökte fota. Många halva ansikten... :va

De bilder som inte blev bra skyller jag hur som helst på min fotograf assistent, hon var dessutom full på jobbet!

Skall sätta mig och gå igenom bilderna senare idag, nu stupar jag i säng, gonatt!:näsblod

MVH
/Leo

Vafan till å med jag var där men jag lyckades nog missa hälften av er :(
Lyckades tjoa på Jörgen, d1ce och Cyrén iaf :tuttar

Ett hundratal bilder blev det, tyvärr så siktade jag som ett arsle och missade hälften av personerna jag försökte fota. Många halva ansikten... :va

De bilder som inte blev bra skyller jag hur som helst på min fotograf assistent, hon var dessutom full på jobbet!

Skall sätta mig och gå igenom bilderna senare idag, nu stupar jag i säng, gonatt!:näsblod

MVH
/Leo

Var det kanske jag :rolleyes: Vet att jag stod med någon som jag inte träffat för å poserade för glada livet:tuttar
Nej, hurru ni. Nu ska jag få ngt i magen och lägga mig. Kom precis hem, tror kanske att jag var näst sist hem efter puben. Sist är nog med all säkerhet Icko :D

Vafan till å med jag var där men jag lyckades nog missa hälften av er :(
Lyckades tjoa på Jörgen, d1ce och Cyrén iaf :tuttar

Såvitt jag kommer ihåg så hälsade vi på varann osså:yoparty :)

Fyfaaaan vad jag är bakfull:mad: Må detta lidande snart ta slut:näsblod

1 Kul som faen !
2 Aj i huvudet....

Skojj att sätta lite ansikten på folk! Lite halvjobbigt att springa runt med hicka hela kvällen bara, lite små öm i bröstet. :gnissla

Såvitt jag kommer ihåg så hälsade vi på varann osså:yoparty :)

Fyfaaaan vad jag är bakfull:mad: Må detta lidande snart ta slut:näsblod

Ja visst fan!
Kan nog erkänna att man inte hade alla ägg i korgen direkt :D

Å jag är så jävla avundsjuuuuk på att ni partar ikväll.

Litar på att SheDevils supportrarna & Potatisflickorn, Kakan, Cultress, Jenny, Milla, Prillan mfl håller ställningarna & visar vilka de är som röjer mest & bäst.

Yiiihaaaaaaaaaa :yoparty

edit: förutsätter också att grabbarna 12 som förbokat i lack & läder rockar något fabulöst & inte lämnar någon oberörd :cool:

:tummenupp Jenny bangade men Prillan, jag och Cultress partade loss.
Var bara en pöjk som hade sina plastbyxor på sig. ALLA andra bangade :D

Men perkele att jag stavat fel på det. Tur att de flesta sh:are är lite ordblinda eller rent av tvättÄKTA dyslektiker :)

nu får jag en käftsmäll av vår lilla cookie

Med lite tur är det bara du som sett det....vilket inte är helt omöjligt alltså :D

:sissy skyll på mej du gör de bara :tungan :rolleyes:

Last edited:
:tummenupp Jenny bangade men Prillan, jag och Cultress partade loss.
Var bara en pöjk som hade sina plastbyxor på sig. ALLA andra bangade :D

:sissy skyll på mej du gör de bara :tungan :rolleyes:

Jag jagade dig lite där Kakan men du smet :( (kaksmet?)

njae men du missade mig :rodnar :gråta

....

Och....

VEMFAN ÄR ÖLAND? ..som med fin svart sinnpaj dök upp med jämna mellanrum, alldeles lagom aggrssiv å glad?.. som tyckte att jag hade ett "hånfullt fult leende", att jag "smörade för allihop"... att jag "va en posör på film, å bara ville ha upmärksamhet" :D ..... jag e faschinerad, och impad över att en snubbe kan va så iskall, å bara säga vad han tycker!

= otrevligast men skönast på samma gång, creds :yoparty

....sen hoppas jag ingen tog foto när jürgen lyfte upp mig :S ? vill inte ens veta hur det ser ut på bild...

kvällens schönaste/trevligaste snubbe va onekligen kjelle, word-up!!! :Bugar

:) Det var kul å träffa dej pöjk, och jag missa att jurgen var och vände upp och ner på dej :D Hoppas nån annan stod där med kameran bara ;)

Det har du ingen aning om för du var inte ens där...

:D Jag vet att du var de för jag har som vanligt massa bildbevis på detta MMMOOOHHAAAHHHAAAA:rolleyes:

Last edited:

MVH
/Leo

:fatta! MHHÄÄÄÄ här lämnar man över ett ansvar och du klantar dej :D

;) De var kul å träffa på blommsterplockaren, nästa gång får du se till att komma tidigare :D

1 Kul som faen !
2 Aj i huvudet....

:D Nu förstår jag dock inte varför du har ont i huvudet...du drack ju SÅ lite :tungan

Last edited:
Jag jagade dig lite där Kakan men du smet :( (kaksmet?)

:rolleyes: hehe Kakasmet :tunga
Jag smiter aldrig, jag var ju där hela tiden :D
Bättre lycka nästa gång och JA jag lovar att ha en tröja på mej så ALLA kan hitta mej :D
(fick nå klagomål att jag var för diskret ;)klädd, de vill säga utan SH tröja eller namnlapp på mej)

Nu ska jag sätta mej och kola igenom ALLA bilderna och se vilka man ska lägga upp :D Pucken kommer få spel på mej :D

Last edited:
:rolleyes: hehe Kakasmet :tunga
Jag smiter aldrig, jag var ju där hela tiden :D
Bättre lycka nästa gång och JA jag lovar att ha en tröja på mej så ALLA kan hitta mej :D
(fick nå klagomål att jag var för diskret ;)klädd, de vill säga utan SH tröja eller namnlapp på mej)

Nu ska jag sätta mej och kola igenom ALLA bilderna och se vilka man ska lägga upp :D Pucken kommer få spel på mej :D

Om det mot förmodan skulle finnas nån bild på mig där så:

1. Det är inte jag.

2. Uppenbart photoshoppad.

3. Hon SA att hon var över 15!! :mattias

Åkte visserligen hem tidigt men när jag träffade dig hade du iaf en tröja på dig.
Tror inte din teori stämmer. Tror nämligen att fler skulle hitta dig om du gick utan tröja. :tuttar

Vafa... Hade ni fest igår eller???:va :rolleyes:

Har en bra bild, apropå får, från kvällen. Tyvärr även den enda bilden från kvällen. Kommer upp inom snar framtid, säkert mot ickos vilja. :D

:notme
Förnekar allt tills motsatsen e bevisad!!:tummenupp
Vet dessvärre inte vad jag e skyldig till..:gnissla

Nej, hurru ni. Nu ska jag få ngt i magen och lägga mig. Kom precis hem, tror kanske att jag var näst sist hem efter puben. Sist är nog med all säkerhet Icko :D

Faan, sist igen..
Pansarvagnen kan de där me efterfest: Ge mig en Grooggg.... :trött

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...