Sh-pub Kväll 6/10-07

Visst är det, men nu verkar det som om det blir förkrök på annat håll, på hårt vis :fakta

-@
Ja det e ju svårt att smuggla in dunken på krogen.
Då e det fulgroggar på det komunala färdmedlet till staden ett alternativ...:D

Ja det e ju svårt att smuggla in dunken på krogen.
Då e det fulgroggar på det komunala färdmedlet till staden ett alternativ...:D

Det är underhållning, speciellt om man hamnar i dragspelet... Med lite tur kanske någon lokal alkis hamnar på samma buss, då får man gott sällskap bara man bjuckar på lite dojja!

-@

Det är underhållning, speciellt om man hamnar i dragspelet... Med lite tur kanske någon lokal alkis hamnar på samma buss, då får man gott sällskap bara man bjuckar på lite dojja!

-@

Hamnar man i dragsspelet behöver man fan ingen dojja. Det är jämt skägg att hålla sig på sätet ändå:gnissla

Last edited:
Jag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.

Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?

Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu :).

Jag kan glädja sällskapet med att jag med hög sannolikhet kommer tillbringa min lördagskväll tillsammans med er.

Får man stryk om man retar er för den säregna dialekten som lätt kan förknippas med homosexualitet :hihi?

Jag hoppas hur som helst på att få träffa en rad ansikten som jag bara sett som bokstäver en längre tid här på SH nu :).

Ser man på, ser man på. Du vågar dig upp till den bättre delen av Sverige? :tungan Hoppas jag kommer ihåg att hälsa på dig då! :fyllisar

För det första är det ingen som begriper ditt räkfiskarsnack, och för det andra är det väl jôtteborska som låter gay? Änna?

Ser man på, ser man på. Du vågar dig upp till den bättre delen av Sverige? :tungan Hoppas jag kommer ihåg att hälsa på dig då! :fyllisar

Ja det verkar inte bättre, jag får skaffa en namnlapp och ha i pannan så du känner igen mig!

För det första är det ingen som begriper ditt räkfiskarsnack, och för det andra är det väl jôtteborska som låter gay? Änna?

Folk brukar säga att jag låter som en stockholmare så det ska nog funka :tummenupp.

Halva nöjet med resan är ju att få träffa dig, jag hoppas att du kommer?

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...