Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ena stunden är den fejkad och andra stunden är d...![]()

Nu tar vi det jävligt lugnt här, okej?
![]()
Från NÄR beräknar folk droppa in nästa lördag ?
Om vi återgår till trådens ämne......![]()

BÄÄÄÄHÄHÄHÄ:fårgök
Ni ska vara snälla med Em![]()
Tja... puben é ju öppen från 13-03... Kakan, va säger du? Kan man komma i tid & otid?![]()
nej men så jobbigt, vorre trevligare om alla kom efter 19 i alla fall så vi slipper gå om varandra i alla fall
nej men så jobbigt, vorre trevligare om alla kom efter 19 i alla fall så vi slipper gå om varandra i alla fall
![]()
Tjejer alltså,vet aldrig när ni menar allvar..![]()
Du kommer att missa en hel del, ska vi rapportera underkvällen???![]()
Ja då, vi lovar(håller fingrarna i kors..)

Gå om varandra???![]()
Börja tidigt, gå ut hårt, härda o öka!!![]()
Börjar ni med priten vid 13 sover ni ju under borden kramandes vid 1605
![]()
![]()
![]()
Såklart ni gör.. Ni bara spelar dumma säkert, o sen försöker ni låtsas som ingenting, dra fram hundögon eller liknande![]()
Hörrö, kryckor kan göra ont![]()
![]()

Börjar ni med priten vid 13 sover ni ju under borden kramandes vid 1605
![]()
![]()
![]()


Du kommer att missa en hel del, ska vi rapportera underkvällen???![]()

Ja då, vi lovar(håller fingrarna i kors..)
Gå om varandra???![]()
Börja tidigt, gå ut hårt, härda o öka!!![]()


Det vet jag väl, ni SKA rapportera allt mellan 19 o 05![]()

Det mellan 13 o 19 då? Eller är det under borden efter 19 det händer?![]()


Det vet jag väl, ni SKA rapportera allt mellan 19 o 05![]()
Ja det är inget snack, nu är ni goa mot Em annars blir det spö.....om det mot förmodan skulle finnas några oklarheter så ber jag att få röja dem genom att kunggöra att jag slår hyggligt hårt med båda händerna![]()

Nänä, men vi kommer o va djävvligtt schnygga framåt kvällen i våra plast/läderbrallor..![]()
Jo, en påse hundögon har man ju alltid i bakfickan.. Väl??![]()
Äh, du kommer vara för lam för kunna slåss me dom ändå..![]()
Jag har ju Bobo med mig som livvakt/målsman/fulgubbe också, så det är lugnt 
Du får säga att du känner mig då får du garanterat ingenting... Men om du är snäll och inte säger att du känner mig så kan du nog få låna en filt. Men kudde och filt? Tveksamt...Vad kostar kudde och lakarn hos dina kolegor?
SHS RACING. Vi kör strömlinjeformat !

Den visste var den tog...
Om vi återgår till trådens ämne......![]()
Ja exakt...
Vi e ju nåra gamla hårlösa som planerar herrmiddag(utan dans..) där innan så, så vi lär va där i tid!!![]()
Nänä, men vi kommer o va djävvligtt schnygga framåt kvällen i våra plast/läderbrallor..![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |