Sh-pub Kväll 6/10-07

Fille har du provat men han behöver du å andra sidan inte slåss så mkt för... :hihi

-@

Med... Slåss med. :hihi

Är du inte snäll så blir det en så kraftig förfest innan att vi rullar ner dig till buppen som ett vegetativt vårdpaket i en icavagn. Så att du är stålnätsrutig som en kassler vid leverans :fakta
/J

Är du inte snäll så blir det en så kraftig förfest innan att vi rullar ner dig till buppen som ett vegetativt vårdpaket i en icavagn. Så att du är stålnätsrutig som en kassler vid leverans :fakta
/J

Å jag vet hur en sån kassler ser ut på riktigt. Jag har nämligen legat under en ICA-vagn med två nakna män i. Jag fotograferade deras små stjärtar & gav fotot rubriken 2 kg kassler :D

Å jag vet hur en sån kassler ser ut på riktigt. Jag har nämligen legat under en ICA-vagn med två nakna män i. Jag fotograferade deras små stjärtar & gav fotot rubriken 2 kg kassler :D

Du gör sannerligen skäl för din avatar! :hihi :tummenupp

Tror tom du skulle uppskatta denna Tequila, det är inte nån j-ä tändvätska jag bjuder på..:mad:

:hihi säkerligen inte!
Men...har man varit med om det JAG har varit med om i samband med Tequila så... :skrämd

Ser mitt ansikte färvånat ut? ;)

:skrattaåt

:rofl

Den här pubben kommer att bli massuppfittad!

-@

Fitt en masse!

Last edited:
Det där är en sån där fotoschoppad bild, dom brukar göra sånt med kändisar..:gnissla

men du ser ju att jag gör allt för att dom inte ska falla bakåt, å 2st på en gång det måste juh va stadigt nog :tummenupp

Ena stunden är den fejkad och andra stunden är du hjälpsam :va Hur ska du ha det? :confused:

Hmm.. hur ska jag tolka de..:va

Du kommer se mycket skalligt, mycket gammalt, krälande under bord,.... Ja, man vänjer sig helt enkelt :hihi

Hahaha, inte så konstigt iofs efter att ha sett den där sjuke fan talla på allt med rattar :D

Ne, precis :fakta

Hörru det är insidan som räknas !
Det sa alltid min mattelärare!
( nu när jag kommer och tänka på det var hon ful som fan....:zpy )

Haha, om det ändå vore så väl :näsblod :rodnar

:rolleyes: du är såååå oskyldig så du :tungan :D
Synd bara att de finns så många bilder ;) på att du inte är så oskyldig :D :tuttar

Nja, men om du väntar lite. Framemot våren så ska jag ta med mej en hög fitta hondjävlar, då har vi hunnit lega i hårdträning ett tag :tungan
Och de av oss som inte lyckats bli fitta får helt enkelt gå under benämningen fetta! Vi får välan se. :tuttar :rolleyes: :tungan

Framemot våren så ska jag ta med mej en hög fitta hondjävlar, då har vi hunnit lega i hårdträning ett tag :tungan

Hårdträning????:va

Du menar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :dricka :cpparty då va??:confused:

Från NÄR beräknar folk droppa in nästa lördag ?

Om vi återgår till trådens ämne......:rolleyes:

Vi e ju nåra gamla hårlösa som planerar herrmiddag(utan dans..) där innan så, så vi lär va där i tid!! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back