Sh-pub Kväll 6/10-07

Fille har du provat men han behöver du å andra sidan inte slåss så mkt för... :hihi

-@

Med... Slåss med. :hihi

Är du inte snäll så blir det en så kraftig förfest innan att vi rullar ner dig till buppen som ett vegetativt vårdpaket i en icavagn. Så att du är stålnätsrutig som en kassler vid leverans :fakta
/J

Är du inte snäll så blir det en så kraftig förfest innan att vi rullar ner dig till buppen som ett vegetativt vårdpaket i en icavagn. Så att du är stålnätsrutig som en kassler vid leverans :fakta
/J

Å jag vet hur en sån kassler ser ut på riktigt. Jag har nämligen legat under en ICA-vagn med två nakna män i. Jag fotograferade deras små stjärtar & gav fotot rubriken 2 kg kassler :D

Å jag vet hur en sån kassler ser ut på riktigt. Jag har nämligen legat under en ICA-vagn med två nakna män i. Jag fotograferade deras små stjärtar & gav fotot rubriken 2 kg kassler :D

Du gör sannerligen skäl för din avatar! :hihi :tummenupp

Tror tom du skulle uppskatta denna Tequila, det är inte nån j-ä tändvätska jag bjuder på..:mad:

:hihi säkerligen inte!
Men...har man varit med om det JAG har varit med om i samband med Tequila så... :skrämd

Ser mitt ansikte färvånat ut? ;)

:skrattaåt

:rofl

Den här pubben kommer att bli massuppfittad!

-@

Fitt en masse!

Last edited:
Det där är en sån där fotoschoppad bild, dom brukar göra sånt med kändisar..:gnissla

men du ser ju att jag gör allt för att dom inte ska falla bakåt, å 2st på en gång det måste juh va stadigt nog :tummenupp

Ena stunden är den fejkad och andra stunden är du hjälpsam :va Hur ska du ha det? :confused:

Hmm.. hur ska jag tolka de..:va

Du kommer se mycket skalligt, mycket gammalt, krälande under bord,.... Ja, man vänjer sig helt enkelt :hihi

Hahaha, inte så konstigt iofs efter att ha sett den där sjuke fan talla på allt med rattar :D

Ne, precis :fakta

Hörru det är insidan som räknas !
Det sa alltid min mattelärare!
( nu när jag kommer och tänka på det var hon ful som fan....:zpy )

Haha, om det ändå vore så väl :näsblod :rodnar

:rolleyes: du är såååå oskyldig så du :tungan :D
Synd bara att de finns så många bilder ;) på att du inte är så oskyldig :D :tuttar

Nja, men om du väntar lite. Framemot våren så ska jag ta med mej en hög fitta hondjävlar, då har vi hunnit lega i hårdträning ett tag :tungan
Och de av oss som inte lyckats bli fitta får helt enkelt gå under benämningen fetta! Vi får välan se. :tuttar :rolleyes: :tungan

Framemot våren så ska jag ta med mej en hög fitta hondjävlar, då har vi hunnit lega i hårdträning ett tag :tungan

Hårdträning????:va

Du menar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :dricka :cpparty då va??:confused:

Från NÄR beräknar folk droppa in nästa lördag ?

Om vi återgår till trådens ämne......:rolleyes:

Vi e ju nåra gamla hårlösa som planerar herrmiddag(utan dans..) där innan så, så vi lär va där i tid!! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...