Sh-pub Kväll 6/10-07

Alla inkluderar väl sådana som inte kommer också? :va

Tss, mellan det att du pinar ner gamla rökiga sojjor från brittiska öar önskar du nog allt att du satt med en tuttifruttismakandebubbeldrink :pannkyss

-@

Är det sånna med massa gin i som Kapiten brukar bjuda på ?

yupp :D

man blir lite finfikus och lurig, har man otur tar han bilder på dig halvnaken pyntad med badatteraljer :mad:

-@

Har ett sånt jävla bra trumfkort mot den mannens bilder.

Dyker det upp en ofördelaktig bild på undertecknad så kommer filmen "Mannen, svågern och den rosa hatten" upp på SH.:fakta :FU

Har ett sånt jävla bra trumfkort mot den mannens bilder.

Dyker det upp en ofördelaktig bild på undertecknad så kommer filmen "Mannen, svågern och den rosa hatten" upp på SH.:fakta :FU

det är bara att berätta! eller posta!

har iof en grymt sexig bild när han får kåtflimmer av en slev räksallad i vaxholm, den naturliga skönheten hävs fram! problemet är bara att jag är för snäll...

på allvar går det nog att göra pengar på den här bilden :fakta

-@

det är bara att berätta! eller posta!

har iof en grymt sexig bild när han får kåtflimmer av en slev räksallad i vaxholm, den naturliga skönheten hävs fram! problemet är bara att jag är för snäll...

på allvar går det nog att göra pengar på den här bilden :fakta

-@

Pengar....jag kommer bli ekonomiskt oberoende livet ut !

Hörru det är insidan som räknas !
Det sa alltid min mattelärare!
( nu när jag kommer och tänka på det var hon ful som fan....:zpy )
Vi kör en herrmiddag, det är ändå inget som slår det...

En egen herrklubb som vi kan kalla "Skalliga herrars sällskap"... Förresten det låter ju som en ny hojklubb :yoparty Tänk dig det bak på tröjan :D

Med tanke på spammandet och festplanerna så verkar ju det här bli värsta partyt i historien... Jag kanske ska tipsa planeringen på jobbet så att de har extrainsatt personal och fyllecellerna tömda och redo för nya gäster... :D

Last edited:
Vi kör en herrmiddag, det är ändå inget som slår det...

En egen herrklubb som vi kan kalla "Skalliga herrars sällskap"... Förresten det låter ju som en ny hojklubb :yoparty Tänk dig det bak på tröjan :D

Med tanke på spammandet och festplanerna så verkar ju det här bli värsta partyt i historien... Jag kanske ska tipsa planeringen på jobbet så att de har extrainsatt personal och fyllecellerna tömda och redo för nya gäster... :D

Vad kostar kudde och lakarn hos dina kolegor?:D

SHS RACING. Vi kör strömlinjeformat !

Det har gjorts försök härifrån förr, den herrn pallade inte och var tvungen att ta en paus i konsumtionen... :fyllisar :trött

Försök igen så får jag alla damer för mig själv :brynad

-@

Jaja, det var ju bara för att du söp med en däckare och artillerist

När du fick följa med en maskinare med polare ut med fiskebåten satt du storögt och tindrade och tackade nej till varannan sup :brynad

/J

Jaja, det var ju bara för att du söp med en däckare och artillerist

När du fick följa med en maskinare med polare ut med fiskebåten satt du storögt och tindrade och tackade nej till varannan sup :brynad

/J

Apapap! :mattias

Jag vill minnas att maskinaren själv sa "nej tack, det är ju jag som tjjööör!" halva kvällen!

-@

Åtminstone på ditresan... :hihi

Har för övrigt kvar en filmsnutt där du ylar, skriker och skjuter kanon. Tyvärr vågade du inte släppa loss mot vårt primära mål, vilket än idag håller mig lite besviken! :D

-@

Ylar... :hihi

Vi som bor i staden är rädda om vår motorintresserade statschef. Men man får utstå ett och annat när man tar ut sporthojshedningar på kulturresor har jag märkt :hihi

Nu delar ju han din olyckliga böjelse till kvinnor, så han har ju knappast ngn talan när husfriden plötsligt kräver trädgård.

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back