Sh-pub Kväll 6/10-07

d1ce och jag håller plånböckerna öppna på din premiärfylla, vi har tom öppnat ett särskilt sparkonto för ändamålet....inget kan gå fel :)

sparkonto :skrämd sparkonto till kraschkåpor kanske :rolleyes: :Bugar nej vet du vad, lär knappt märkas nån skillnad i era plånböcker efter en sån kväll skulle jag tro :tungan

sparkonto :skrämd sparkonto till kraschkåpor kanske :rolleyes: :Bugar nej vet du vad, lär knappt märkas nån skillnad i era plånböcker efter en sån kväll skulle jag tro :tungan

nej, det brukar vara effekten framför smaken som är avgörande vill jag minnas, även om det inte var igår. vi har därför köpt upp oss på ett ansenligt lager snabbvin, inte så elegant och inte så gott, men du lär tycka att vi är söta som få när du är klar :brynad

om jag vore dig skulle jag satsa på ett par stödhjul ;)

-@

nej, det brukar vara effekten framför smaken som är avgörande vill jag minnas, även om det inte var igår. vi har därför köpt upp oss på ett ansenligt lager snabbvin, inte så elegant och inte så gott, men du lär tycka att vi är söta som få när du är klar :brynad

om jag vore dig skulle jag satsa på ett par stödhjul ;)

-@

Beginner! Teens dränker man med Hooch, Cider eller annan alkoläsk. Öl och vin ratar de. :hihi

/J

:Bugar nej vet du vad, lär knappt märkas nån skillnad i era plånböcker efter en sån kväll skulle jag tro :tungan

Det lär det garanterat göras eftersom vi själva ska med.

Beginner! Teens dränker man med Hooch, Cider eller annan alkoläsk. Öl och vin ratar de. :hihi

/J

De där prylarna fanns inte när du och jag var unga :)

Jasså, är det så det är. Då var det på den tiden man inte fick gå på systemet och levde på barnbidrag snabbvinet var guds gåva :hihi

-@

Du menar som när man satt i polarns 240 utanför Pingskyrkan i Linköping och drack dunkmäsk :tummenupp

Last edited:
Vi kör en säsongsavslutning på Stunt & Streetkvällarna samma kväll som sporthojspuben. Vi informerade om detta i onsdags så vi hoppas att vi kan fylla puben med massa glada och galna motorcyklister!

:) Låter bra de :tummenupp
:va Tror jag ska ringa å förvarna att det kommer MÅNGA hoj personer ;)

/J

:fakta (kaffe är också sånt som ratas :näsblod )

Det lär det garanterat göras eftersom vi själva ska med.

De där prylarna fanns inte när du och jag var unga :)

Ja, jag menar ju det = ingen skillnad... Nån dricka mer eller inte kommer ni ändå inte ihåg efteråt.. Plånboken blir lika tom i vilket fall som :hihi

Just det, för ni är ju gubbar :fakta :D

Dels för vår skull men till största del för emelies bästa måste vi stagea ett sådant scenario... Det är viktigt att gå igenom :D

-@

Linköping nästa då :brynad

Skål Konstapeln
SKÅL :fyllisar

Ta med alkomätaren!!!! (Men lämna pistolen...)
Alkometerns elektronik kommer säkert att brinna om ni ska blåsa i den...

Klart du ska det kjelle...vore jäkligt skoj :fyllisar
Ja det tror jag säkert att du tycker att det vore kul... Jag brukar alltid bli packad och snacka för mycket så det är klart att ni skulle tycka att det är skoj :D

Ta med dig Norrmalmspiketen så kan vi ha dragrace längs Kungsgatan.

Utan hojar.
Har du tänkt springa då?

JA för att normala människor har inget där att göra...
Muhahahahahahaahaa... :D Så rätt!!! :yoparty

vid 09.00 på morgonen eller?

:banana :fyllisar :hihi :hihi
Jaaa! Ju tidigare desto bättre... Det skulle vara dumt att slösa bort dagen genom att vara nykter hela dagen. Nej nu drar vi igång tidigt och håller oss lagom packade till kvällen då vi lägger in högväxeln... :fyllisar :öl

Vilka är på? :yoparty

:) Låter bra de :tummenupp
:va Tror jag ska ringa å förvarna att det kommer MÅNGA hoj personer ;)

Nu var det ett tag sen jag var där, men om de har inträde så kan du ringa dit och säga att vi är ett större sällskap som kommer och att vi vill ha fritt inträde. Det brukar funka, fast det brukar krävas namn på vissa ställen för att komma med på gästlistan.
Eller var det bara att knata rakt in på det här haket? :va

Dels för vår skull men till största del för emelies bästa måste vi stagea ett sådant scenario... Det är viktigt att gå igenom :D

-@

Det där är fan sant, dagens ungdom är ju inte med i matchen!
Tänk de ljuva dagar när man som litet fjun drog i sig HB med halstabletter.
Ni förstår, groggvirke är ju dyrt... :näsblod

Eller när man av misstag råkade fjutta eld på det, och upptäckte att det brann utav bara helvete och förmodligen var lite mer än 40% :D

Behöver jag tillägga att festerna inte alltid var så långvariga?:fyllisar

Last edited:
Nu var det ett tag sen jag var där, men om de har inträde så kan du ringa dit och säga att vi är ett större sällskap som kommer och att vi vill ha fritt inträde. Det brukar funka, fast det brukar krävas namn på vissa ställen för att komma med på gästlistan.
Eller var det bara att knata rakt in på det här haket? :va

:) Jo jag ska ringa på måndag och kolla vad dom säger så återkommer jag med mer information.

De flesta anser att man ska ha nått kännetecken på vilka som är med...på tivoli löste vi de med vip kort...vi får se hur jag löser detta :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT