£m£li£
Ny medlem
d1ce och jag håller plånböckerna öppna på din premiärfylla, vi har tom öppnat ett särskilt sparkonto för ändamålet....inget kan gå fel![]()
sparkonto

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d1ce och jag håller plånböckerna öppna på din premiärfylla, vi har tom öppnat ett särskilt sparkonto för ändamålet....inget kan gå fel![]()
sparkontosparkonto till kraschkåpor kanske
![]()
nej vet du vad, lär knappt märkas nån skillnad i era plånböcker efter en sån kväll skulle jag tro
![]()
nej, det brukar vara effekten framför smaken som är avgörande vill jag minnas, även om det inte var igår. vi har därför köpt upp oss på ett ansenligt lager snabbvin, inte så elegant och inte så gott, men du lär tycka att vi är söta som få när du är klar
om jag vore dig skulle jag satsa på ett par stödhjul
-@
Beginner! Teens dränker man med Hooch, Cider eller annan alkoläsk. Öl och vin ratar de.
/J
vid 09.00 på morgonen eller?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nej vet du vad, lär knappt märkas nån skillnad i era plånböcker efter en sån kväll skulle jag tro
![]()
Beginner! Teens dränker man med Hooch, Cider eller annan alkoläsk. Öl och vin ratar de.
/J
Jasså, är det så det är. Då var det på den tiden man inte fick gå på systemet och levde på barnbidrag snabbvinet var guds gåva
-@
Du menar som när man satt i polarns 240 utanför Pingskyrkan i Linköping och drack dunkmäsk![]()
De där prylarna fanns inte när du och jag var unga![]()
Vi kör en säsongsavslutning på Stunt & Streetkvällarna samma kväll som sporthojspuben. Vi informerade om detta i onsdags så vi hoppas att vi kan fylla puben med massa glada och galna motorcyklister!
/J
Det lär det garanterat göras eftersom vi själva ska med.
De där prylarna fanns inte när du och jag var unga![]()
Dels för vår skull men till största del för emelies bästa måste vi stagea ett sådant scenario... Det är viktigt att gå igenom
-@
I knew it!![]()
![]()
Just det, för ni är ju gubbar![]()
![]()
Gå o gå.. Kräla under borden var det nån som sa![]()
SKÅLSkål Konstapeln
Alkometerns elektronik kommer säkert att brinna om ni ska blåsa i den...Ta med alkomätaren!!!! (Men lämna pistolen...)
Ja det tror jag säkert att du tycker att det vore kul... Jag brukar alltid bli packad och snacka för mycket så det är klart att ni skulle tycka att det är skojKlart du ska det kjelle...vore jäkligt skoj![]()
Har du tänkt springa då?Ta med dig Norrmalmspiketen så kan vi ha dragrace längs Kungsgatan.
Utan hojar.
Muhahahahahahaahaa...JA för att normala människor har inget där att göra...
Jaaa! Ju tidigare desto bättre... Det skulle vara dumt att slösa bort dagen genom att vara nykter hela dagen. Nej nu drar vi igång tidigt och håller oss lagom packade till kvällen då vi lägger in högväxeln...vid 09.00 på morgonen eller?
![]()
![]()
![]()
![]()
Äh, du skulle ju köra..![]()
Låter bra de
![]()
Tror jag ska ringa å förvarna att det kommer MÅNGA hoj personer
![]()
Dels för vår skull men till största del för emelies bästa måste vi stagea ett sådant scenario... Det är viktigt att gå igenom
-@
Nu var det ett tag sen jag var där, men om de har inträde så kan du ringa dit och säga att vi är ett större sällskap som kommer och att vi vill ha fritt inträde. Det brukar funka, fast det brukar krävas namn på vissa ställen för att komma med på gästlistan.
Eller var det bara att knata rakt in på det här haket?![]()
Du har ingen aning om vad du ber om
-@
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |