Sh-pub Kväll 6/10-07

De var väl ett jäkla prat om tuttar:D Nu blir jag ju bara mer och mer irriterad över att jag inte kan delta:huvet Jag som gillar bade tuttar och ÖL!! :fyllisar

Näe, din master låter ju dig få smaka på klubban! :näsblod

Man bör variera lite i sitt förhållande har jag hört :D'

edit: det var då fan vad det spammas här, 7 sidor och det är 2½ vecka kvar. Nu jäklars vill jag se en bra uppslutning också :)

Last edited:
Man bör variera lite i sitt förhållande har jag hört :D'

edit: det var då fan vad det spammas här, 7 sidor och det är 2½ vecka kvar. Nu jäklars vill jag se en bra uppslutning också :)

:nicka ja de håller jag med om :)

Man bör variera lite i sitt förhållande har jag hört :D

Jo de e så sant, men de må finnas gränser.. :D

Ja, de märks att de e höst o hojarna får vila.
Då riktar man in sitt liv på andra intressen!!:tummenupp

Last edited:
Last edited:
babianer har ju rakad lekstuga från början......kan va något!:D

Den här vintern ser ju ut att bli precis som förra året. De som ej ens alls dök upp samt de som dök upp med bil/nykterhetskrav dominerar pubtråden! :hihi

Tror det är enklare att få ihop en lista på killar som inte gillar tuttar :tummenupp

Haha. Det är inte så jag menar ju.
Har upptäckt att ca hälften av killar gillar tuttar o den andra hälften gillar rumpor. Hehe.
Alltså det klart att de gillar båda egentligen men det de är barnsligt förtjusta i är antingen det ena el andra.
Typ.

Haha. Det är inte så jag menar ju.
Har upptäckt att ca hälften av killar gillar tuttar o den andra hälften gillar rumpor. Hehe.
Alltså det klart att de gillar båda egentligen men det de är barnsligt förtjusta i är antingen det ena el andra.
Typ.

Och varför e d så.....jo vi kan ju bara fokusera på en sak i taget !:D

Haha, va roligt.. Det skulle jag vilja höra :crash

Skulle egentligen kunna skapa en best-of-skägget..:blah Finns nog rätt många goa mess på hyllan, och jag tror inte vi e ensamma om dom heller :rolleyes: :krama

Nu är jag lite sen att hitta denna tråden..men jag kan bidra med en hel del sköna skäggcitat a'la fyllemess...som jag sagt fler än en gång..den mannen skall ha alkolås på sin mobil!!!111:gnissla

Nu är jag lite sen att hitta denna tråden..men jag kan bidra med en hel del sköna skäggcitat a'la fyllemess...som jag sagt fler än en gång..den mannen skall ha alkolås på sin mobil!!!111:gnissla

:fakta
Fast å andra sidan skulle inte vi fått oss så många skratt då :va :näsblod

Jag har tyvärr raderat alla inlägg från "Skägget" men har ist lite skön film från herrns 40-års dag :D

Skägget iförd ROSA hatt, rätt förfriskad, gränslande sin .......nä, jag vågar nog inte säga mer :D

Last edited:
Jag har tyvätt raderat alla inlägg från "Skägget" men har ist lite skön film från herrns 40-års dag :D

Skägget iförd ROSA hatt, rätt förfriskad, gränslande sin .......nä, jag vågar nog inte säga mer :D

:lol::D Allas våran kära kapten i sitt esse :tuttar

:lol::D Allas våran kära kapten i sitt esse :tuttar

Har också denna film i min ägo......Undra om det är därför skägget är så snäll nu. Han vill inte se rulle:arsele n på SH.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman