Sh-pub Kväll 6/10-07

Don´t worry Kapiten.
Jag och Icko håller ställningarna, kommer inte finnas en stol utan snigelspår på när vi gjort entre !
Sen medtages kamera för att dokumentera alla decoltage som sedan messas till dig!
Mycke nöje:D

Don´t worry Kapiten.
Jag och Icko håller ställningarna, kommer inte finnas en stol utan snigelspår på när vi gjort entre !
Sen medtages kamera för att dokumentera alla decoltage som sedan messas till dig!
Mycke nöje
:D

Men vi tjejer kommer ha polotröja och byxor så de kan bli svårt ;) :D

gå dit och ät lite innan och sitt kvar så tror jag inte att dom kolla nå leg på ER :)

Gå dit o äta varje gång.. Hur kul är det o sitta där i ett hörn själv o vänta på att alla gamlos (hmm :notme ) ska komma.. Nej, jag trodde man gick dit för o dricka :näsblod
Coca-cola eller juice för min del då...

Jag tror bara det gäller om man gillar brännvin så du kan nog gå in med "målsman", äta för halva priset och få en piggelin efter maten :pannkyss

Meh.. Han som var min "målsman" på Tivoli sist har ju massa ursäkter och tänker visst inte dyka upp :7peta

Lite bordsskick så får man säkert ett bokmärke också :D

-@

Haha, fick du bokmärken på restaurangerna när du var liten :pannkyss Ne, jag vill ha en sån där klubba dom har på pizzeriorna.. Dom blå är godast :fakta

Gå dit o äta varje gång.. Hur kul är det o sitta där i ett hörn själv o vänta på att alla gamlos (hmm :notme ) ska komma.. Nej, jag trodde man gick dit för o dricka :näsblod
Coca-cola eller juice för min del då...

:D gamlos Nu ska tösen vara snäller :D
Men vi gamlos kanske kan göra dej sällis nångång ;)

:D gamlos Nu ska tösen vara snäller :D
Men vi gamlos kanske kan göra dej sällis nångång ;)

Ok. Ska väl det.. En vacker dag (om sisådär maaaaassa år) så är jag ju där själv :D
Men lite sällskap och en sån kväll skulle ju kanske inte sitta helt fel :tummenupp

Meh, e de bara honom ni kan göra er till för????:va :mad:

Yep.. Det är bara han som har en tendens till att hota allas grillar och andra icke levande saker :näsblod :fakta

Last edited:
Ok. Ska väl det.. En vacker dag (om sisådär maaaaassa år) så är jag ju där själv :D
Men lite sällskap och en sån kväll skulle ju kanske inte sitta helt fel :tummenupp

:D Ja alla ska vi bli gammal å så himmmmmllla länge är de inte innan du sitter där och blir kallad gamlo ;)
Men mat bör man ju äta så de kan säkert fixas nån gång ;)

Yep.. Det är bara han som har en tendens till att hota allas grillar och andra icke levande saker :näsblod :fakta

:D :yoparty

Skare va på de viset blire inge läderhoosen heller, möjligen en fårpäls.. :näsblod

Gå dit o äta.. Hur kul är det??

Va nu en duttig kicka!!
Äta bör man, annars kan man inte kröka ordentligt.:fakta
Vill ju inte se dig ligga under bordet o kräla.. :näsblod

Last edited:
:D Ja alla ska vi bli gammal å så himmmmmllla länge är de inte innan du sitter där och blir kallad gamlo ;)
Men mat bör man ju äta så de kan säkert fixas nån gång ;)

Aahh, B--B--BINGO-- *:4skrika håller händerna för öronen*

Skare va på de viset blire inge läderhoosen heller, möjligen en fårpäls.. :näsblod

Oj, vad har jag nu gjort :rodnar

Va nu en duttig kicka!!
Äta bör man, annars kan man inte kröka ordentligt.:fakta
Vill ju inte se dig ligga under bordet o kräla.. :näsblod

Hehe, äsch.. Bara gamla gubbar som krälar under borden.. Vi står på dom :yoparty Ähh, hmm, menar :kryckor

Men vi tjejer kommer ha polotröja och byxor så de kan bli svårt ;) :D

DU !
Efter att vi generöst bjudit på pheta groggar så kommer ni självmant att svinga polotröjorna i en vid båge över huvet .....
SEN exponerar ni era väl tilltagna behag ! BASTA

Fan de var ju typiskt att jag ska till Marbella med jobbet den veckan :huvet Hade ju varit kalas för mig som ännu inte lärt känna en hojakare i stockholm!:pannkyss (Är ny inflyttad)

Men men, bara att bita i det sura äpplet och aka ner till en massa jobbiga möten:gnissla

Kommer förhoppningsvis fler pub kvällar??

Last edited:
DU !
Efter att vi generöst bjudit på pheta groggar så kommer ni självmant att svinga polotröjorna i en vid båge över huvet .....

WÖÖÖRD!! :fakta :brynad

Första lördan i varje månad om jag inte missförstått allt!!??:va

Oj, vad har jag nu gjort :rodnar

Klätt på dig för mycke.. :crash

Hehe, äsch.. Bara gamla gubbar som krälar under borden.. Vi står på dom :yoparty Ähh, hmm, menar :kryckor

Ne ne, här finns de späck som absorberar mycke alkohol!!:tummenupp
Kommer att använda dig som surfbräda fram till baren.:näsblod

Last edited:
Aahh, B--B--BINGO-- *:4skrika håller händerna för öronen*

:D sluta spela bingo nu ;)

DU !

:D :rolleyes: Vad då men super man ALDRIG ner på de visset, jag håller i kameran ;)

Fan de var ju typiskt att jag ska till Marbella med jobbet den veckan :huvet Hade ju varit kalas för mig som ännu inte lärt känna en hojakare i stockholm!:pannkyss (Är ny inflyttad)

Men men, bara att bita i det sura äpplet och aka ner till en massa jobbiga möten:gnissla

:tummenupp Ja då de håller på tills hojsesången sätter igång igen :)

Last edited:
Don´t worry Kapiten.
Mycke nöje:D

Visste att jag kunde lita på er :D

Meh.. Han som var min "målsman" på Tivoli sist har ju massa ursäkter och tänker visst inte dyka upp :7peta
:rodnar

Meh, e de bara honom ni kan göra er till för????:va :mad:

Haha :yoparty

möjligen en fårpäls.. :näsblod

Hoho hold your horses, ta det lite lugnt nu så inte Pucken får en ofrivillig sädesavgång.

Last edited:
Faaaan vad ni spammar:mad: , skaffa er ett liv!!!:)

Skägget, only for you :arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...