Sh-pub Kväll 6/10-07

Meh, e de bara honom ni kan göra er till för????:va :mad:

*Skratt*
Nedå. Kan nog bli urringat på ett par tjejer ändå.
Men han är den ende som hittills deklarerat att han är så barnsligt förtjust i tuttar. Hehe.
:tuttar :tuttar :tuttar

Har ändrat tillbaka nu. Så sätt och vis var det lite spännande och se vad som hände... :))

Väl mött på puben, oavsett klädsel.... :D

:D Ja de ser ju lite bättre ut med dit vanliga nick ;)
Fast rövryttaren var rätt kul :)

Med tanke på att tuttgillandet är inprogrammerat på en väldigt djup instinktiv nivå (typ som att åka fort, äta mat, sova, leka med saker som låter mycket, dricka öl, fortplanta sig, dricka sprit, äta glass, se vem som kan köra snabbast, palla äpplen, ha sex etc.) så vågar jag faktiskt påstå att pucken tillhör en minoritet... :hihi

Det är ju nästan så att man är sugen på att titta förbi och ta en öl när det beger sig.:fyllisar

:banana

Med tanke på att tuttgillandet är inprogrammerat på en väldigt djup instinktiv nivå (typ som att åka fort, äta mat, sova, leka med saker som låter mycket, dricka öl, fortplanta sig, dricka sprit, äta glass, se vem som kan köra snabbast, palla äpplen, ha sex etc.) så vågar jag faktiskt påstå att pucken tillhör en minoritet... :hihi

Det är ju nästan så att man är sugen på att titta förbi och ta en öl när det beger sig.:fyllisar

:banana

:rolleyes: Gäller som tur är bara killar ( ja ja de flesta killarna och nån brud men ändå :tungan )

:yoparty Klar du ska komma å dricka öl med oss den 6:e :tuttar

:rolleyes: Gäller som tur är bara killar ( ja ja de flesta killarna och nån brud men ändå :tungan )

:yoparty Klar du ska komma å dricka öl med oss den 6:e :tuttar

Du tycker väl om dina egna tuttar, då borde det gälla alla tjejer och de flesta killar?

Hur som helst så lägger jag till den 6:e i kalendern. Med lite tur så välsignar jag kvällen med min närvaro. :hihi

Du tycker väl om dina egna tuttar, då borde det gälla alla tjejer och de flesta killar?

Hur som helst så lägger jag till den 6:e i kalendern. Med lite tur så välsignar jag kvällen med min närvaro. :hihi

:rodnar tänkte inte så när jag skrev ;) Men visst jag gillar mina tuttar dom är lagom ju :kär :hihi

:Bugar :Bugar :bow :bow Vi kommer känna oss hedrade om pöjk dyker upp ;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman