Sh-pub Kväll 6/10-07


Ja så ska det låta... Du är en kille i min smak !
Ska vi försöka få med några brudar också?

Bara det inte blir en jävla massa kackel.
Dagens mission är att supa inte pladdra !
Ja shit... Du har rätt! Vi satsar på ett seriöst supande istället för pladder... :tummenupp

Kul att träffa dig idag :yoparty
 
:gråta Lider av lite sorg i dag då en tös ej kan komma på puben pga att hon ska på möte :huvet Ullis nästa gång får du allt planera mötet bättre tycker jag :lol
 
:gråta Lider av lite sorg i dag då en tös ej kan komma på puben pga att hon ska på möte :huvet Ullis nästa gång får du allt planera mötet bättre tycker jag :lol

äsch, säg att jag kommer... ;)

-nämn mitt namn, funkar de inte så säg bara "mike du vet, djupa smilegropar, å kinder som dolph lundgren..."
 
Last edited:
äsch, säg att jag kommer... ;)

-nämn mitt namn, funkar de inte så säg bara "mike du vet, djupa smilegropar, å kinder som dolph lundgren..."

Vadå...hålögd och rynkig:zpy
 
Mäh Ullis då.
Det var fan inge roligt.
Det var riktigt dålig planering utav ett möte anser jag. *morr*
 
Ja shit... Du har rätt! Vi satsar på ett seriöst supande istället för pladder... :tummenupp

Kul att träffa dig idag :yoparty

Vad sägs om en bit föda innan vi går på spriten ?:tummenupp
 
:gråta Lider av lite sorg i dag då en tös ej kan komma på puben pga att hon ska på möte :huvet Ullis nästa gång får du allt planera mötet bättre tycker jag :lol

Jag lider också......... :mad:

Mäh Ullis då.
Det var fan inge roligt.
Det var riktigt dålig planering utav ett möte anser jag. *morr*

Mmm....nu är det SMC som planerar dåligt, maila dem & överklaga tack :)
 

Mmm....nu är det SMC som planerar dåligt, maila dem & överklaga tack :)

Va fan då.
Får ta o gå ur.

Jaja. Sånt händer.
Better luck next time. :D
Du får festa dubbelt så hårt då. Hihi
:yoparty :yoparty
 
Men sedär!!
Då har ju Emilie sällskap av 2 daddies!! :tummenupp
Hon ville visst inte äta själv..:)

:D de är ju jätte bra.
Sen måste Pucken och Kjecop komma ihåg att läder eller plast byxor gäller för kvällens tema...även zebraöron då de är en som verkar gilla dom jätte mycke och har tiggt om ett par ;) :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top