icko
Ny medlem
Den här vintern ser ju ut att bli precis som förra året. De som ej ens alls dök upp samt de som dök upp med bil/nykterhetskrav dominerar pubtråden!![]()
Dök iallafall upp nåra gånger o va definitivt inte nykter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den här vintern ser ju ut att bli precis som förra året. De som ej ens alls dök upp samt de som dök upp med bil/nykterhetskrav dominerar pubtråden!![]()
Dök iallafall upp nåra gånger o va definitivt inte nykter..![]()
en annan....raka motsatsen![]()

Dök iallafall upp nåra gånger o va definitivt inte nykter..![]()


Man kanske skulle dyka upp. Jag är ledig så...![]()
Man kanske skulle dyka upp. Jag är ledig så...![]()
Klart du ska det kjelle...vore jäkligt skojMan kanske skulle dyka upp. Jag är ledig så...![]()

Det veet jag
Det var bara Andreas och Skägget jag retade lite!
/J
Andreas, är det jag![]()
Fanken vad du kommer få äta upp det där, gubbe.
-@

Åååh ska du gå på pubarna i år? Kul!![]()
![]()
Ja, jag har tänkt att skämma ut mig och göra bort mig i vanlig ordning
-@
Ta med dig Norrmalmspiketen så kan vi ha dragrace längs Kungsgatan.Man kanske skulle dyka upp. Jag är ledig så...![]()
Jag tror att skägget är en vegan och nykterist !![]()
Nu är jag lite sen att hitta denna tråden..men jag kan bidra med en hel del sköna skäggcitat a'la fyllemess...som jag sagt fler än en gång..den mannen skall ha alkolås på sin mobil!!!111![]()

Har också denna film i min ägo......Undra om det är därför skägget är så snäll nu. Han vill inte se rullen på SH.

Skägget iförd ROSA hatt, rätt förfriskad, gränslande sin .......nä, jag vågar nog inte säga mer![]()

Salongskanon heter det![]()
Vad gränslade jag? Hojen? Bordsdamen? Pucken?![]()
Vi kör en säsongsavslutning på Stunt & Streetkvällarna samma kväll som sporthojspuben. Vi informerade om detta i onsdags så vi hoppas att vi kan fylla puben med massa glada och galna motorcyklister!
Åååh ska du gå på pubarna i år? Kul!![]()
![]()

Gå o gå.. Kräla under borden var det nån som sa![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |