Sh-pub Kväll 6/10-07

Jag tror att skägget är en vegan och nykterist !:D
 
Jag tror att skägget är en vegan och nykterist !:D

Jag gillar ju inte brännvin men kött är gott :)

Nu är jag lite sen att hitta denna tråden..men jag kan bidra med en hel del sköna skäggcitat a'la fyllemess...som jag sagt fler än en gång..den mannen skall ha alkolås på sin mobil!!!111:gnissla

Jag kommer att svara med samma medel.....eller snäppet värre!
Bring it on babe :cdevil

Har också denna film i min ägo......Undra om det är därför skägget är så snäll nu. Han vill inte se rulle:arsele n på SH.

Fan också, var det kewkmössan? :gnissla



Skägget iförd ROSA hatt, rätt förfriskad, gränslande sin .......nä, jag vågar nog inte säga mer :D

Salongskanon heter det :mattias

Vad gränslade jag? Hojen? Bordsdamen? Pucken? :crash
 
Last edited:
Vi kör en säsongsavslutning på Stunt & Streetkvällarna samma kväll som sporthojspuben. Vi informerade om detta i onsdags så vi hoppas att vi kan fylla puben med massa glada och galna motorcyklister!
 
Vi kör en säsongsavslutning på Stunt & Streetkvällarna samma kväll som sporthojspuben. Vi informerade om detta i onsdags så vi hoppas att vi kan fylla puben med massa glada och galna motorcyklister!

JA för att normala människor har inget där att göra...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top