SH-party

tom Mad_Skillz var städad idag(visserligen har jag inte sett han grisa runt på nån fest, annat än ett o annat snortande jag lyckades fånga på film förra gången)... tror nog han mest höll låg profil för att han ville ut o grisa på hojen idag(söndag):va

Städad för att han ska köra dagen efter?? Nono, det har aldrig hindrat mister innan. Jag har hört att man är städad när man hittat tjej, mjaooooo!!! ;)

Tack alla för en toppen kväll... Synd att man inte hann träffa fler fäjs bara... Trevligt var det iaf, ses på vägarna i sommar!

Städad för att han ska köra dagen efter?? Nono, det har aldrig hindrat mister innan. Jag har hört att man är städad när man hittat tjej, mjaooooo!!! ;)

Tack alla för en toppen kväll... Synd att man inte hann träffa fler fäjs bara... Trevligt var det iaf, ses på vägarna i sommar!

Tror inte det stoppar den här grabben heller faktiskt, finne, kör sukka och allmänt galen..finns nog ingen hejd på sånna! :näsblod

Kul att alla verkade ha kul ialf, får haka på nästa omgång om Pippi fortsätter arrangera i den här takten :tummenupp

Han följde säkert festen på Facebook bakom en pilsner i TV- soffan. Varför gå på krogen där alla i alla fall bara står och skriver inlägg på fejjan och SH.

Smart drag där! Pilsnern hemma i kylen är både godare och billigare.:tummenupp

Hahaha... Jag var faktiskt där.
Hängde i baren där uppe och sen blev jag trött (kombon alkohol och väldigt tidiga mornar är inge bra)... Fan att man inte orkar mer som småbarnsfarsa.

Även fast jag var där rätt tidigt och gick ganska tidigt också så var det ändå roligt att träffa alla. Missade tant Anna dock...
Hoppas bara att jag inte jobbar dagen efter igen vid nästa party då det vore trevligt att vara med vid en hel sån där trevlig tillställning :)

tom Mad_Skillz var städad idag(visserligen har jag inte sett han grisa runt på nån fest, annat än ett o annat snortande jag lyckades fånga på film förra gången)... tror nog han mest höll låg profil för att han ville ut o grisa på hojen idag(söndag):va

Jag städad? Hm... Varför får jag kännslan av att du försöker smöra för mig? :va:D
Nå köra hoj blir det nog inte idag som det var tänkt tyvärr har precis gått upp och tror nog jag går och lägger mig snart igen... Jag har har mått bättre...:gnissla

Jag städad? Hm... Varför får jag kännslan av att du försöker smöra för mig? :va:D
Nå köra hoj blir det nog inte idag som det var tänkt tyvärr har precis gått upp och tror nog jag går och lägger mig snart igen... Jag har har mått bättre...:gnissla

Självklart.. :D måste ju ordna nån slangkunnig så här inför säsongen :D

Last edited:
Very trevligt var det!! :)

Blev lite irriterad att barpersonalen upp ignorerade kortet TVÅ gånger........nä inte så mkt pengar det handlar om, principsak!

Japp, lite märkligt också att saker som kortet inte gällde på i övre baren funkade alldeles utmärkt att köpa med rabatt i den undre baren..

Undrade nästan om personalen där uppe jobbar på försäkringsbolag dagtid och på något sätt har det där i blodet att ta så mkt betalt som möjligt..

Micke™;5138405 skrev:

Kom ihåg bara att du måste vänta tills du varit medlem i tolv månader! :mattias

;)

Tack alla som kom till festen! Mycket roligt att arrangera när folk är tacksamma och hade skoj!

Blir garanterat fler fester i min regi!

Upp med bilder nu! :)

Jäkligt kul kväll blev det... måste göras om... :D

Eller vad det fruktfest och vad tusan skulle Pucken med kaffet till :va :D :D

HAHA... Ja va fan skulle han med det till... Jag tror inte ens han själv visste det...
Var det någon som fick kaffe?? Alltså på efterfesten... Kaffet som han så duktigt försökte koka i köket??? :rofl

Jäkligt kul kväll blev det... måste göras om... :D

HAHA... Ja va fan skulle han med det till... Jag tror inte ens han själv visste det...
Var det någon som fick kaffe?? Alltså på efterfesten... Kaffet som han så duktigt försökte koka i köket??? :rofl

Jag såg då inte till något kaffe men han borde ha behövt det idag tror jag :D :D :D

Är det bara jag som tycker att Maud (som vanligt) va GRYM på dans golvet och att Pippi borde ha en STOR bamse kram som såg till att vi kunde kicka en så FET fest som igår? :va

Vänta lite nu.... Du menar alltså att JAG av alla ska lära dig att slanga? :va
Hm.. Du kan inte vara rädd om livet du inte...

Last edited:
Tack för en kul kväll:tummenupp(Ingen hit att somna på nattbussen o upptäcka att man är någonstans som man inte tänkt sig:confused:)

Nyheter
Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer