SH-party

OBSERVERA!!! Du behöver hämta detta kort innan den 1 april!!! Jag får korten i kväll så from i morgonkväll kommer det finnas att hämta på Fenix och Honda City i Väsby.

Kortet i sin tur visar du upp i baren INNAN du beställer så gäller dessa priser:

Öl/Cider: 38:-
Vin: 45:-
Drink (5 cl) 104 :-
Läsk: 25:-

MAT BOKAS
via mail till restarestaurangfenix@gmail.com
ATT: Rick

Bifogat

• Fest 2 april jpeg.jpg
    Fest 2 april jpeg.jpg
    222.6 KB · Visningar: 117
Stänger plejset fortfarande klockan 01.00? Tror bestämt att jag blivit mindre bakis om det varit öppet längre....Fråga mig inte varför.

Stänger plejset fortfarande klockan 01.00? Tror bestämt att jag blivit mindre bakis om det varit öppet längre....Fråga mig inte varför.

Doktorn svarar:

Att man är mindre bakis dagen efter betyder troligtvis att man fortfarande är full. När farbror går hem senare så har han hunnit dricka mera, även om han inte kan minnas det. Detta kallas i folkmun för minneslucka.

Dr. Finkelvogel

Tror du hade varit bakis även om de stängt elva. Farbror var slirig redan när jag kom :D :krama

FEL FEL FEL!!! Jag fick inte dansa klart, thats why. Hade jag fått dansa klart hade det blivit bättre på bakisfronten. Pungt

FEL FEL FEL!!! Jag fick inte dansa klart, thats why. Hade jag fått dansa klart hade det blivit bättre på bakisfronten. Pungt

Typiskt. Bara för att man var tvungen att sticka tidigare så missade man dina försök att få bilringarna i gungning :D Skulle varit där och fått riktig fart på dig :tuttar :D

Glöm inte att hämta ut Happy Hour kort på Honda eller Fenix innan den 1 april!!!!

:tummenupp

Jag hade hoppats på att kunna lämna klara besked nu, dessvärre ligger tillståndsmyndigheten efter med sitt jobb och vi kommer inte få svar förens på fredag den 1 april

MEN!!!!

Troligen... så kommer Fenix att ha öppet till kl 03.00 den 2 april!

Håll tummarna! :tummenupp

Det vore ju helt underbart om de kunde ha öppet till 03..
:hållertummarnasådeblirblå

Dessvärre kommer vi inte få veta det fören på fredag skulle jag tro...

Var förbi Fenix igår och fyllde på med kort iaf :) Så nu finns det att hämta!

äh spela roll om vi inte ens får veta förrän på lördag.. Bara de håller öppet till 03.. ;)
:yoparty

Själv har jag redan hämtat kort men för alla andra är det bra skit att det är påfyllt.. :D

Weeeeeee öppet till 03.00 allt för oss!!!! Tack fenix!

Bifogat

• 2 april, stående.jpg
    2 april, stående.jpg
    223.8 KB · Visningar: 49
Last edited:
Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...