SH-party

Har ett svagt minne av att det var några brudar som gick runt i röda sparkdräkter :va
Någon som snacka med dom? Wazup med sparkdräkterna :tuttar

Har ett svagt minne av att det var några brudar som gick runt i röda sparkdräkter :va
Någon som snacka med dom? Wazup med sparkdräkterna :tuttar

Vet inte om det var flera st? Men en åtminstone.
Surrade lite med henne men fick ingen förklaring på klädseln (frågade inte heller).

Verkade väl inte vara den skarpaste kniven i lådan rent generellt.

Det där med Onepiece ute...
Jag fattar verkligen inte... Ok om man går till Ica runt hörnet för att mjölken är slut men på fest??????? NOOOOOOOOOO...

Då kanske man skulle börja med att gå med helställ på fest om det nu är så inne med sparkdräkt:va

Har hört att bimbona på Stureplan springer runt i såna för att det är inne....:va

Vad jag hört så finns det några som försöker desperat få det till ett inneplagg men de mer luttrade bimbona på stureplan håller sig fortfarande till minimala kläder som lämnar väldigt lite till fantasin.

Men jag fattar liksom inte hur man kan tro att det skall bli ett inneplagg. :va

Jag städad? Hm... Varför får jag kännslan av att du försöker smöra för mig? :va:D
Nå köra hoj blir det nog inte idag som det var tänkt tyvärr har precis gått upp och tror nog jag går och lägger mig snart igen... Jag har har mått bättre...:gnissla

Johoo då visst kan du vara städad om du bara vill, ialf innan en utgång och diverse alkoholhaltiga drycker intas...se bara bildbeviset här hur lugn och fin du va sist vi va ute...detta va ju dock som sagt innan vi gick ut och ehh DU blev utslängd från Garbo... :hihi :krama

Bifogat

• Iphone pics 387.jpg
    Iphone pics 387.jpg
    239.3 KB · Visningar: 82
Vad jag hört så finns det några som försöker desperat få det till ett inneplagg men de mer luttrade bimbona på stureplan håller sig fortfarande till minimala kläder som lämnar väldigt lite till fantasin.

Men jag fattar liksom inte hur man kan tro att det skall bli ett inneplagg. :va

Nae vem fattar det...:död vem kan ens tänka tanken...bara öronen som saknas för att man ska se ut som en kanin.

Johoo då visst kan du vara städad om du bara vill, ialf innan en utgång och diverse alkoholhaltiga drycker intas...se bara bildbeviset här hur lugn och fin du va sist vi va ute...detta va ju dock som sagt innan vi gick ut och ehh DU blev utslängd från Garbo... :hihi :krama

HAHAAHAHHAHAHHAAH. :D

Vet inte om det var flera st? Men en åtminstone.
Surrade lite med henne men fick ingen förklaring på klädseln (frågade inte heller).

Verkade väl inte vara den skarpaste kniven i lådan rent generellt.

klart hon var en av de vassare i lådan... hon visade ju tom innehållet under dräkten efter viss(läs ingen alls :D) övertalning.

Ja där har vi han... Mannen myten legenden, sittandes på den fetaste gixxern av dom alla! :tummenupp
Det där lät ju snällt sagt tillen början men... Vänta lite nu, det ju faktiskt DU som blev utsläng och inte jag, Men inte nog med det vad sa dom att du hade gjort?
Ramlat omkull för att du va för full så du fick inte komma in nå mer... Eller hur var det egentligen..? Minnet är bra men kort? :tummenupp

Tycker om dig ändå sötnos även om din balans och ditt uppförande inte alltid är på topp! :arsele
Vänta bara tills du kommer hem så ska jag... :krama

Men raring... det vet du väl att ingen kommer gå på det att jag skulle bete mig på det viset...det är ju du som brukar sköta den biten ;)

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden