SH-party

PGA min miss i kommunikation så har INTE fenix öppet till 03.00 UTAN Patrick's på andra sidan gatan har öppet till 03.00!!!

LEDSEN för mitt misstag! Hoppas att alla kommer på festen ändå och sedan följer med över på andra sidan gatan kl 01.00!!!

PGA min miss i kommunikation så har INTE fenix öppet till 03.00 UTAN Patrick's på andra sidan gatan har öppet till 03.00!!!

LEDSEN för mitt misstag! Hoppas att alla kommer på festen ändå och sedan följer med över på andra sidan gatan kl 01.00!!!

Känns som det spelar mindre roll för mig då jag redan vid 10 tiden siktar på att köra SL buss inne på muggen! :tummenupp

Ungefär som [YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=vKb572Yo2aM[/YOUTUBE-ID] :D
Lär nog bli populär där inne då :D

Ungefär sådär JA... Fast ist för att ha en flaska som växel pillidutt tänkte jag använda toa stolen som ratt.. Blir helt enkelt lite mer inlevelse då på nåt sätt!
Sen kommer säkert den här bussen misstända nå grönjävligt men det är ju en annan femma!:D :tummenupp

Snart är det paaaaaaaaaaaaarty... Wohooooooooooooo

Fullfäääst på Fääänix!!! Carnivore har däckat som vanligt... :D

Imonerad, Fenix har Hendricks gin = bästa GT'n :tummenupp
Avnjuter en Petit Edmundo efter maten, Plåtis vart äär du???

Mycke SH-are. Tummen upp till Pippi :tummenupp
Och nu... Baren :yoparty :gnissla:yoparty

Drog från brudens födelsedags fest för att umgås med alla på sh festen, med biran i handen så känner jag att det var rätt beslut:tummenupp

Last edited:
Och jag som trodde jag kom hem först... :förgammalfördenhärskiten

Och jag som trodde jag kom hem först... :förgammalfördenhärskiten

du vann inte denna gången :D:D:D

Fullfäääst på Fääänix!!! Carnivore har däckat som vanligt... :D

Imonerad, Fenix har Hendricks gin = bästa GT'n :tummenupp
Avnjuter en Petit Edmundo efter maten, Plåtis vart äär du???

Mycke SH-are. Tummen upp till Pippi :tummenupp
Och nu... Baren :yoparty :gnissla:yoparty

andra gången jag träffade christer/krister(hur han nu stavar), han verkade jäkligt nykter när jag mötte han på fenix, 1 timme senare såg han ut att ha passerat till en annan dimension :D. fick höra att han pimpplat rätt bra till käkat innan fenix :D

aja roligt att träffa er igen, och er som jag inte träffat tidigare..... ses nog igen....... sova så gott :yoparty:yoparty

tom Mad_Skillz var städad idag(visserligen har jag inte sett han grisa runt på nån fest, annat än ett o annat snortande jag lyckades fånga på film förra gången)... tror nog han mest höll låg profil för att han ville ut o grisa på hojen idag(söndag):va

Last edited:
Afnjuter en kopp the & macka framför Sopranos. Tur man gick hem "tidigt"... :hihi

MEN VART FAAN VAR CARNIVORE??!?!?!!!! :mad:

Pfffh!! Du gick hem före mig, tunnis. :blah

Ha! Hem ja, men inte till mig. :arsele

Efterfest WOHOOO!! men nu måste gammal tant åka hem å sova.

MEN VART FAAN VAR CARNIVORE??!?!?!!!! :mad:

Han följde säkert festen på Facebook bakom en pilsner i TV- soffan. Varför gå på krogen där alla i alla fall bara står och skriver inlägg på fejjan och SH.

Smart drag där! Pilsnern hemma i kylen är både godare och billigare.:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back