Detta är också något jag klurat på!
Jag har pratat med en av dem som anordnade förra gången. Men han är inte så taggat på att fixa denna gång.
Grejen är att man vill ju ha en stor fest.. något folk kommer tala om efteråt, inte bara en liten shpub med ett litet gäng med folk som åker omkring tillsammans på somrarna. Utan så många som åker hoj som möjligt.. så många som är med på sporthoj.com som möjligt. Men då måste man fixa ett ställe som är välkänt men som inte fyller lokalerna, som exempelvis hardrock, som vill hjälpa till att finansiera en sådan fest i gengäld att man "fyller" lokalen.
Jag undrade också vad som kan behövas finansieras. Och svaret jag fick var det självklara. DJ, reklamlappar som man delar ut på mässan och (det som hardrock misslyckades med förra gången) att ha folk som jobbar för att ta så mycket folk. Men utöver det så sa han som anordnade en väldigt smart sak. Man vill gärna ha de där snygga modellerna som delar ut reklamlapparna. Då kommer det absolut mer folk.
Jag skulle gärna kunna tänka mig att snacka med hardrock café igen och försöka anordna det hela igen. Men gärna inte själv.
Men annars en fest med bara de som vill från forumet går ju också bra på någon bar som man inte abonerat.

det är ju helt upp till vad folk vill ha! Jag klagar inte på något bara jag får festa