SH Fest på FENIX 29/1 2011

nu mår man som man förtjänar. Kul o träffa ansiktena bakom pseudonymerna på forumet :)

Supertrevligt.... folk skulle haft Post-it lapp i pannan me namn på... många namn här känner man ju igen men har ingen aning om hur de ser ut på krogen.... hoppas ni hade kul på Kellys ni som gick vidare dit, orkade inte stå i kön..... Superbra arrangerat Pippi mfl....

Bara offra stjortan/blåsan å trycka dit det :)

Har du facebook? Du finns med på ett par bilder. :D
Vaddå fejjan??? Ingen borde få lägga ut bilder där utan att ha postat dom på SH först!!:arsele Ut me dom nu, Money!!:Bugar

Pokermatte: Minns inte vad du hette här. Messa mig om du ser så ska vi snacka mer om Vegasresa på Spring break :yoparty
Va?? Vaerehär?!?:confused: Du nämnde ingen Vegas-resa för mig i lördags. Jag vill ju också till Vegas!!!:yoparty

Last edited:
Vaddå fejjan??? Ingen borde få lägga ut bilder där utan att ha postat dom på SH först!!:arsele Ut me dom nu, Money!!:Bugar

Så går det när man vägrar fejjan. Tänk på allt kul du missar :arsele :D :D

Tack o lov fastna jag inte på bild denna gång :banana

Dum fråga, du har ju sett karln.....han får ligga anytime.....han har något som kallas focking jävla Cro Power :yoparty

De va de jag blev fundersam över... Klart han får ligga så vad va de då som va värdelöst...? Fick han inte vara med på gruppkörningen?

Dum fråga, du har ju sett karln.....han får ligga anytime.....han har något som kallas focking jävla Cro Power :yoparty

cro_magnon.jpg

CRO POWAH!

Jag ber om ursäkt för det. Jag var rätt borta i huvudet. På hela dagen hittade jag inget som jag kunde äta. Hjärnan stängde av ett knippe normala funktioner och gick på autopilot. Lampan var tänd, men ingen var hemma. Jag lyckades prata med en kompis i en halvtimme utan att känna igen honom. Det var lite bisarrt.

I ärlighetens namn var det väl lika mkt mitt fel som ditt. Så jag godtar din ursäkt.
Jag gjorde en liknande manöver på en sporthojist som helt sonika bytte plats vid bordet:
-Jaha hej och vad heter du på forumet?
-x fyller i med det han sa för en liten stund sen..

Kanske inte lika illa men fail för det.
Jag röstar för postitlappar med forumnamn i pannan till nästa gång, som någon innan föreslog.

Har du facebook? Du finns med på ett par bilder. :D

Money jag kräver att du lägger upp alla bilder du lägger upp på fejjan här! Blir facebookmobbad från ett visst håll. :mad:

sneeeellaa? ^^

Hahahha är Anna taskig mot dig? :D Nej, ja håller med henne. Fixa fakkbook! :hihi

Kan säga att mina bilder är en väldigt liten del av alla som ligger ute. Där är rätt många på dig från andra som va där. Såå....fixa nu!!!! :krama

I ärlighetens namn var det väl lika mkt mitt fel som ditt. Så jag godtar din ursäkt.
Jag gjorde en liknande manöver på en sporthojist som helt sonika bytte plats vid bordet:
-Jaha hej och vad heter du på forumet?
-x fyller i med det han sa för en liten stund sen..

Kanske inte lika illa men fail för det.
Jag röstar för postitlappar med forumnamn i pannan till nästa gång, som någon innan föreslog.

Money jag kräver att du lägger upp alla bilder du lägger upp på fejjan här! Blir facebookmobbad från ett visst håll. :mad:

sneeeellaa? ^^

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...