Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wohoo! Det var en riktigt skön fest!!!
Fan att bikersbrudar är så snygga utan skinnställ!!!!!!!!
Supertrevligt.... folk skulle haft Post-it lapp i pannan me namn på... många namn här känner man ju igen men har ingen aning om hur de ser ut på krogen.... hoppas ni hade kul på Kellys ni som gick vidare dit, orkade inte stå i kön..... Superbra arrangerat Pippi mfl....
Vaddå fejjan??? Ingen borde få lägga ut bilder där utan att ha postat dom på SH först!!Har du facebook? Du finns med på ett par bilder.![]()
Va?? Vaerehär?!?Pokermatte: Minns inte vad du hette här. Messa mig om du ser så ska vi snacka mer om Vegasresa på Spring break![]()
Vaddå fejjan??? Ingen borde få lägga ut bilder där utan att ha postat dom på SH först!!Ut me dom nu, Money!!
![]()
Värdelöst
Jo jag sa ju det, men du lyssna väl inte.... och nu förstår jag varför när jag ser att du slickar min nacke på Pippis bilder på FBVa?? Vaerehär?!?Du nämnde ingen Vegas-resa för mig i lördags. Jag vill ju också till Vegas!!!
![]()
Vaddå fejjan??? Ingen borde få lägga ut bilder där utan att ha postat dom på SH först!!Ut me dom nu, Money!!
![]()
Vadå fick du inte vara med på gruppkörningen eller?
Trött påt helt enkelt, börjar bli gammal![]()
Fick du inte ligga din stackare!
Dum fråga, du har ju sett karln.....han får ligga anytime.....han har något som kallas focking jävla Cro Power![]()
Dum fråga, du har ju sett karln.....han får ligga anytime.....han har något som kallas focking jävla Cro Power![]()
Jag ber om ursäkt för det. Jag var rätt borta i huvudet. På hela dagen hittade jag inget som jag kunde äta. Hjärnan stängde av ett knippe normala funktioner och gick på autopilot. Lampan var tänd, men ingen var hemma. Jag lyckades prata med en kompis i en halvtimme utan att känna igen honom. Det var lite bisarrt.
Har du facebook? Du finns med på ett par bilder.![]()
I ärlighetens namn var det väl lika mkt mitt fel som ditt. Så jag godtar din ursäkt.
Jag gjorde en liknande manöver på en sporthojist som helt sonika bytte plats vid bordet:
-Jaha hej och vad heter du på forumet?
-x fyller i med det han sa för en liten stund sen..
Kanske inte lika illa men fail för det.
Jag röstar för postitlappar med forumnamn i pannan till nästa gång, som någon innan föreslog.
Money jag kräver att du lägger upp alla bilder du lägger upp på fejjan här! Blir facebookmobbad från ett visst håll.
sneeeellaa? ^^
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT