SH Fest på FENIX 29/1 2011

Nu är det jävligt nära :yoparty

Stockholm skall få veta hur vi gör i götet!!!

Har svårt att känna att jag satte ribban speciellt högt som partysugen göteborgare, då jag med min feber låg i säng runt kl 22.30, gött e det!

Ordet antiklimax räcker inte riktigt till...

Som grädde på moset fick jag dessutom lägga mig i soffan mitt i natten eftersom det skulle bedrivas knullkavalkad i sängen där jag tidigare låg.
Ibland är livet tacksamt! :mad:

Men men, resan hade sina glada stunder och jag hann träffa på ett och annat bekant ansikte på middagen, vilket gjorde resan värd trots allt.

Är det bara jag som inte vågat kollat hur mycket pengar man har kvar på kontot? :va
Men å andra sidan vem bryr sig? Riktigt rolig kväll, kul att se lite nya ansikten också synd bara att man knappt kommer ihåg helften...

Sen var det ju lite synd att Money bangade på lite smisk jag som hade sett fram emot att få spanka henne hejdlöst över bardisken! :tummenupp

Menar du att du var där utan att man fick nöjet av ett handskak? :mad:

Jag ber om ursäkt för det. Jag var rätt borta i huvudet. På hela dagen hittade jag inget som jag kunde äta. Hjärnan stängde av ett knippe normala funktioner och gick på autopilot. Lampan var tänd, men ingen var hemma. Jag lyckades prata med en kompis i en halvtimme utan att känna igen honom. Det var lite bisarrt.

Jag ber om ursäkt för det. Jag var rätt borta i huvudet. På hela dagen hittade jag inget som jag kunde äta. Hjärnan stängde av ett knippe normala funktioner och gick på autopilot. Lampan var tänd, men ingen var hemma. Jag lyckades prata med en kompis i en halvtimme utan att känna igen honom. Det var lite bisarrt.

Tack verkligen. Trodde du lyssna på mig :gråta

vilken jävla helg det har varit!

levern mår sådär bra kan man ju säga :hihi

Alla. Gruppkörningar är vår grej.

Stackars grabbar som blev bestigna av mörkhyade män, som tryckte så hårt att det bröts ett och annat revben.

Kanske till och med gårdagens gyros kom upp genom näsan.

För så många cheyer kan det väl inte ha varit?

Stackars grabbar som blev bestigna av mörkhyade män, som tryckte så hårt att det bröts ett och annat revben.

Kanske till och med gårdagens gyros kom upp genom näsan.

För så många cheyer kan det väl inte ha varit?

Det där var ju aldeleds för detaljerat för att bara kuna vara vilda fantasier.. Att du talar om egen erfarenhet rådet det ju inga tvivel om! :gnissla

Här i STOCKholm delar vi med och och turas om i fall så finns det en tjej så finns det så att det räcker till alla, man får helt enkelt vänta på sin tur..

Prova det nästa gång så slipper du gnälla över att du har ont i revbenen! :D

Tack alla som var på festen och gjorde det till en riktigt härlig kväll! Hade sjukt skoj, så roligt o träffa alla igen och lära känna nytt folk! :tummenupp

Lägger ut lite bilder i tråden senare när ja lagt in dom på datorn. :)

Det där var ju aldeleds för detaljerat för att bara kuna vara vilda fantasier.. Att du talar om egen erfarenhet rådet det ju inga tvivel om! :gnissla

Här i STOCKholm delar vi med och och turas om i fall så finns det en tjej så finns det så att det räcker till alla, man får helt enkelt vänta på sin tur..

Prova det nästa gång så slipper du gnälla över att du har ont i revbenen! :D

Inte ens på internet är man anonym och hemlig :rofl

Kul att ni hade såpass trevligt.

Vilken jäkla dunder fest! :hoppa:

Stockholms fester slår ju WCX med hästlängder nuförtiden! Kan knappt bärga mig till nästa gång!

Nu väntar vi bara på alla bra och mindre bra bilder då :) :banana: :Hoppa: :banana:

Woohoo, vilken helg!

Sjukt rolig kväll! Nu mår man som man förtjänar, och lite till! :gnissla:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma