SH Fest på FENIX 29/1 2011

Riktigt! :fakta

Det nya gardet är inte av samma kaliber. Jag lovar att dyka upp på nästa :)

Nej det är ju inte det. Men nästa gång får vi köra en reunion med gamla gänget. Åhh längtar redan.

På väg hem. Inte mycket gammalt SH folk. Saknar gamla SH andann.

Helt sjukt bra uppslutning, riktigt mkt folk!
Var skoj att se lite bekanta (och obekanta) ansikten!
Ironiskt nog så är det nästan lättare att känna igen folk i skinnställ och hjälm än "civila"..

Bra start på hoj-året 2011 :tummenupp

Och givetvis massor med credits till de som orkade styra upp detta! :Bugar

Jag hade tänkt tulta dit, men när jag väl hade pysslat klart med träbåten och hojen, knatat hem, duschat och gjort mig iordning så fastnade jag framför history channel med kalla öl betraktandes mina oljiga tassar.
Imponerande om Fenix klarade av att servera alla bokade bord, de brukar inte ens klara ut det en vardagkväll när det ekar i lokalen :D

Kör de fortfarande med sina skumt små ölglas?

Last edited:
en annan kom hem 22 ifrån middag på landet, skulle bara värma mig i sängen lite, vaknar 00.45 och knallar ut till sällskapet i vardagsrummet och inser att loppet är kört. Jävla skitställe som stänger 01..känns fan som man är hemma på ö-jäveln igen. Yäh yäh, vad är väl en bal på slottet.

*halvbitter*

en annan kom hem 22 ifrån middag på landet, skulle bara värma mig i sängen lite, vaknar 00.45 och knallar ut till sällskapet i vardagsrummet och inser att loppet är kört. Jävla skitställe som stänger 01..känns fan som man är hemma på ö-jäveln igen. Yäh yäh, vad är väl en bal på slottet.

*halvbitter*

Ruhe! Snart kommer det laddas upp mindre smickrande festfoton här, utan att tillfråga de som fotats naturligtvis. Sedan kommer det bli catfight mellan fotande vs fotade sh-tjejer. :D

Go Tjej

Hoj hoj
Tja Pippi en go-kväll med mycket folk, bra jobbat!!
:krama:öl:fyllisar:kiss

Bifogat

• IMAG0545[1].jpg
    IMAG0545[1].jpg
    238.3 KB · Visningar: 259
[VIDEO-URL][/VIDEO-URL]Cheyor. Var finns de?

Tack för en supertrevlig kväll alla!
Blev galet sugen på SommarHojStockholm när jag träffade alla trevliga sköna hojmänskor igen! =)
(Roligt när vissa kände igen mig när jag började hoppa lite haha!)
:hoppa

Tack för igår, vart en kort session för mig då jag fortfarande lider lite av min förkylning... fan vad ont i halsen jag hade efter att ha försökt prata med lite folk.

Men skoj som fan att se så många hojmänniskor i samma lokal. :tummenupp

Nu känns säsongen sådär både närmre men ofantligt långt bort.

Jag hade tänkt tulta dit, men när jag väl hade pysslat klart med träbåten och hojen, knatat hem, duschat och gjort mig iordning så fastnade jag framför history channel med kalla öl betraktandes mina oljiga tassar.
Imponerande om Fenix klarade av att servera alla bokade bord, de brukar inte ens klara ut det en vardagkväll när det ekar i lokalen :D

Kör de fortfarande med sina skumt små ölglas?

Det var lite som History Channel på festen; same same but different. Linkan var väl enda lammköttet, fast han börjar ju bli lite bedagad.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman