MaudF
Liten, grön o elak!
Knullgaranti. Annars kommer jag inte.
Har du fett med stålar så ställer säkert någon upp. Ingen garanti att det bli en chey dock

Jag var världsberömd på hela sporthoj.com 2003, räcker det?
Passé!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer du så kommer jag.
Men inte i ögat, snälla?
Snart får jag smisk på rumpan om ni inte skärper er!![]()
Jo jag har förstått d, men nu e d ju inte du som smiskar.![]()
![]()
De andra newbeesarna har ingen koll men du har helt rätt
På den tiden snackades det hoj, nu snackas det bara knulla och så kör alla gammalt sheisse![]()
Å gud va skönt att nån dum jävel förbarmade sig över den där surpicken!Kommer du så kommer jag.
Har du fett med stålar så ställer säkert någon upp. Ingen garanti att det bli en chey dock![]()
Passé!!![]()
Ungt och saftigt, inte gammalt och surt!!!Jaha ok.. Aah nää nån garanti kan i alla fall inte jag utlova tyvärr! Hör med hon R5+1 hon kanske vill!
Hon gillar ungt och saftigt kött!![]()
Ja, du vet ju hur det är. Det man drömmer om men aldrig får det pratar man mest om.De andra newbeesarna har liksom jag ingen koll, så jag tycker du har helt fel
På den tiden snackades det hoj, nu snackas det bara knulla och så kör alla gammalt sheisse![]()
Fan bryr du dig för. Du är ju inte gammal nog att köpa tobak ens!Men de e sjukt man kan köpa en hoj äldre än 2008?
Har man inte råd me det borde man ju köra moppe lr syssla med nån annan grej.![]()
Fan bryr du dig för. Du är ju inte gammal nog att köpa tobak ens!
Jävla Tumba-troll.
Jag är inte ens 18 men ändå 2 nya hojar i garagetOm du vill kan du få provsitta dom om du vill? Så du får känna på känslan av nått nytt o stort
![]()
Om du väntar ett par dagar kommer du börja blöda i underbyxorna. När det börjar avta kommer ditt humör att bli bättre igen. Det är inte ditt fel att du är mongo just nu, det är en könsbetingad effekt som utlöses av hormoner i kombination med ständig oro för att ha en synlig blodfläck i skrevet. Du är bland vänner, slappna av.Å gud va skönt att nån dum jävel förbarmade sig över den där surpicken!
Ååååå vad jag önskar jag kunde plussa dig fleeeeera gånger!!
Ungt och saftigt, inte gammalt och surt!!!
Jävla arsle att försöka skänka bort mig sådär. Du som vill bjuda mig på weekendresa till Turkiet och allt! Nu kanske jag tänker ta på mig mameluckerna på stranden i stället för bikinin! Ha! Där fick du så du teg!
Ja, du vet ju hur det är. Det man drömmer om men aldrig får det pratar man mest om.
Fan bryr du dig för. Du är ju inte gammal nog att köpa tobak ens!
Jävla Tumba-troll.
Om du väntar ett par dagar kommer du börja blöda i underbyxorna. När det börjar avta kommer ditt humör att bli bättre igen. Det är inte ditt fel att du är mongo just nu, det är en könsbetingad effekt som utlöses av hormoner i kombination med ständig oro för att ha en synlig blodfläck i skrevet. Du är bland vänner, slappna av.
PS. Lär dig köra, för fan.
after u![]()
Ungt och saftigt, inte gammalt och surt!!!
Jävla arsle att försöka skänka bort mig sådär. Du som vill bjuda mig på weekendresa till Turkiet och allt! Nu kanske jag tänker ta på mig mameluckerna på stranden i stället för bikinin! Ha! Där fick du så du teg!![]()
Skojar du? Så där kan du ju inte säga till mig fattar du väl....?
Men ok visst deal! Ses på festen sen, ska spanka dig över bordet sen!![]()
![]()
![]()
tar du me dig piskan då?
Jag vet inte varför men jag har en kännsla av att nån kommer att bli utslängd....![]()
Säg inte så där om du inte menar det för jag kommer att göra det då!
Jag vet inte varför men jag har en kännsla av att nån kommer att bli utslängd....![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |