SH Fest på FENIX 29/1 2011

ja inte är d jag som blir utslängd iaf! :arsele

glöm nu inte ta me dig den ;)

Nej jag tror inte heller att det blir du..
Tror på med på Carnivores teori om den halvnakna finnen med piskan i hand! :D

Jag kan se det framför mig, alla bilder som kommer att komma upp här på SH och på fejan.. Det inga fina bilder.. Perverst skulle jag nog snarare vilja säga! :gnissla

Jag kan se det framför mig, alla bilder som kommer att komma upp här på SH och på fejan.. Det inga fina bilder.. Perverst skulle jag nog snarare vilja säga! :gnissla

Sålänge det inte är den helnakne halvfinnen med piskan i röven så är jag glad. :gnissla

åhh freaky pictures we like! ;) :tummenupp :D

sålänge det inte är den helnakne halvfinnen med piskan i röven så är jag glad. :gnissla

i want 2 c! :d :d :d

Last edited:
Sålänge det inte är den helnakne halvfinnen med piskan i röven så är jag glad. :gnissla

Ääh skit snack... Du skulle mer än gärna vilja se de!! Men NEJ det kommer INTE att inträffa!

Hm... Förresten, är det sånt du sitter och tänker på om dagarna ist för att jobba så vette fan om man vågar att komma på festen... :gnissla

åhh freaky pictures we like! ;) :tummenupp :D

i want 2 c! :d :d :d

Lugna ner dig nu! Om du fick smiska mig skulle jag få smiska dig så det kan lika väl vara DU som ligger där med piskan i röven.. Jag är inte alltid lika snäll som jag ser ut! :tungan

Edit: Och bilderna kommer givetvis att visas här på SH sen så var snäll nu! :tummenupp

Last edited:
Ääh skit snack... Du skulle mer än gärna vilja se de!! Men NEJ det kommer INTE att inträffa!

Hm... Förresten, är det sånt du sitter och tänker på om dagarna ist för att jobba så vette fan om man vågar att komma på festen... :gnissla

Lugna ner dig nu! Om du fick smiska mig skulle jag få smiska dig så det kan lika väl vara DU som ligger där med piskan i röven.. Jag är inte alltid lika snäll som jag ser ut! :tungan

Edit: Och bilderna kommer givetvis att visas här på SH sen så var snäll nu! :tummenupp

vem har sagt att jag är snäll? ;)

Ingen... Eller jo Mattias! :tungan

Och efter som det är du som börjar så vågar du nog inte annat oavsett! :arsele

vi får se vad som händer helt enkelt. tror inte ens du kommer snacka med mig på festen. ;) men party blir det o kul ska vi ha! :banana

Härligt och mycket bra initiativ!

Som vi säger inom klubben för gruppsex; Kommer en kommer alla! :tuttar

Har man sagt a får man säga b så får vi c va d e....

Ska bli sköj.

vi får se vad som händer helt enkelt. tror inte ens du kommer snacka med mig på festen. ;) men party blir det o kul ska vi ha! :banana

Haha nej det tror inte jag heller om jag ska vara ärlig... Jag är för blyg för de, en riktigt liten fegis är jag. :)
Plus att jag förmodligen kommer att vara nykter = ännu blygare! :brinnerup

Haha nej det tror inte jag heller om jag ska vara ärlig... Jag är för blyg för de, en riktigt liten fegis är jag. :)

fan vad du ljuger jorma :D. du kommer stå där med piskan i ena handen och drottningsylten i andra :yoparty

Givet att man ska dit :banana

o varför ska du vara nykter? :va

I din ära kan jag tillägna dig vad som kommer härnäst... helnaken halvfinne rullandes i snön.:arsele

Och nej, kommer inget på Youtube hur mycket du än bönar och ber. :yoparty

såg d på din fb, va fan! säger du a får du visa b!! BILDBEVIS!! :D

Last edited:
såg d på din fb, va fan! säger du a får du visa b!! BILDBEVIS!! :D

Mycket kan jag göra men inte slänger jag upp bilder på när jag själv kastar mig runt i snön inte. :)

Men kan säga att nu har jag pendlat mellan +90c och -15c tre ggr varav den längsta gången varade ca 10sekunder.... och faaaaaan vad kallt det var!!!!! Kan säga att när jag gick in så var det nära att jag frös fast i handtaget påväg in.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman